Burçinlerin evinin önüne gelmiştik. Burçin bizi üstümüze atlayarak karşıladı. Mal Burçin nasılda özlemişim lan.
-Eceğğ Senağğ hoş geldiniz ln
-Hoşbulduk aşkutoşkom
-Gelsenize iceri ayakta kaldiniz.
-Eh biraz öle oldu .s.s
-Tamam eşyalarınızı alın gelin içeri
Eşyaları yerden almak için arkama döndüm birde ne görüyorum aman tanrım bizim yakışıklı *ultra yakusuklu* karşı evde arkadaşıyla tokalaşıp içeri giriyor.
Ne şanslı kızsın be Ece hoşlandığın kişi karşı evde arkadaşıyla birlikte oturuyor. Yuppi yee yoo sgafd. Tamam vurmayin ya heyecan yaptim biraz sadece o kadar yani.
-Ece hadi gelsene içeri
-Tamam Burçinaskım geliyorum.
Düşüncelerimden sıyrılıp eşyaları yerden alıp içeriye girdim. Sonra Burçinle sohbet eden Senanın yanına gittim ve anırarak:
-Senaaaa uçaktaki yanımda oturan çocuk şu an karşı evde!
-Ne oha çüş! Huhuu desene belkide kısmetindir gıızz!
-Ay tamam sena pilis yemeyip içmeyip dedikodu yapan karılara dönme!
-Tamam be slk .s.s
Evet bizde böyleyiz arkadaşımızı görmeye geldik sözde. Özlemiş gibi bile görünmüyoruz, ama bilmiyolarki birbirimizi canımızdan çok seviyoruz. Çok güzel edebiyat
yaptım len, EDEBİYAT boru değil bu.
Bu ara da size neden Senayla 2 aydır gorusmedigimizi söliyim ' Sena evden kaçtı. Babası onu zorla evlendirmeye kalkınca yurtdışına çok sevdiği sevgilisi Fransaya Johnson un yanına kaçtı. Ve dün türkiyeye gelmiş. Sena çağırmış. Şimdide istanbulda.'
-Burçincimcim seninki nasıl len ?
Burçinin suratı asılmıştı.
-Dün kavga ettik. Ayrılmayız inşallah
-Ne nasıl, hemen baristirmaliyim sizi. Ya Burçin özür dilerim bilmiyodum bilseydim sormazd-,
-Dın. Tamam yarın bi konuşsana sonuçta 2 yıllık kankasisin len. Hem yakın karşıdaki eve taşındı sanırım ev arkadaşı falanda gelcekmis.
Tam o sırada kafama dank etti.Bizim yakışıklı da o eve girmişti. Yoksa ev arkadaşı omuydu? Oysa bende burcinaskimin ev arkadasi olurum hem hergun o yeşil gözlüyle konuşuruz falan böyle.
Aramızda sıcak bi ilişki huhuu ne güzel olurdu.
Bölümlerim kısa kısa useniyorum yazmaya napym :/ neyse okuyun siz .Dd