~ Part 3: After a long time~

15 1 0
                                    

P.O.V Diana

Ik heb zo veel stress, we zijn nu in een kamer aan het wachten. Olivia ziet het en probeert me wat te kalmeren, maar mij kalmeren lukt niet. De deur gaat open en Paul komt binnen gelopen voor mee te delen dat de jongens eerst gaan douchen en zich gaan omkleden. Inneens vraagt Olivia of ze naar de wc mag, " yes of course, follow me" zegt Paul. Ik ben meegegaan omdat ik niet alleen achter wou blijven. Na dat ik ben geweest zegt paul dat ik al terug mag keren, ik twijfel even maar ga toch al terug. Ik sta voor de deur en hoor stemmen binnen, ik blijf voor de deur staan tot ik stemmen richting de deur hoor komen. Ik loop terug naar de wc's in de hoop dat ik Olivia en Paul tegen komen. Ik loop en bots ineens tegen iemand en die persoon was Olivia. "Is er iets Diana?" Vraagt Olivia en Paul kijkt mij wat ongerust aan. "Ik durfde niet en toen ik de moed had voor binnen te gaan hoorde ik Niall en louis hun stemmen, en toen ik naar hier gelopen." Zeg ik buitenadem. Paul vraagt of alles inorde is en we keren terug. Als we terug naar de kamer lopen zie ik Niall en Louis voor ons, Niall en ik staren naar elkaar en zeggen niets. "Hy, I'm Louis" zegt hij tegen Olivia. Olivia stelt haar ook voor, Niall en ik hebben ondertussen nog altijd niets gezegd. "I think we should just let those two go for a while, are you coming to the rest?" Vraagt Louis aan Olivia. "Yes, I think that's a good idea". Ze lopen weg met Paul.

Na 5 minuten besluit ik voor te praten "Hey, I haven't seen for a long time". "Well say so" zegt Niall. "So, how are you" zeg ik stil, "Very good, you?" "goes well". Na een tijdje bij te kletsen gaan we naar de jongens en Olivia. We staan voor de deur en we horen al gelach, we lopen met naar binnen en we zien Olivia Harry knuffelen. Ze staan blijkbaar al meer dan 10 minuten in een knuffel. Ik hoest een keer en ineens staan Harry en Olivia naast elkaar en blozen ze hard. Ik ga naast haar staan, "en hoe was het nu de Harry Styles knuffelen" " Zoo leuk, hij geeft echt goeie knuffels zoals ze vertelde". "what do you say to each other?" Vraagt Harry. "Nothing" zeggen we snel, blijkbaar te snel. "that was answered quickly" zegt Louis lachend. "Then why would you use my name?" Vraagt hij. "We were just talking about you, it was only good things". We lachen allemaal en nog geen 5 minuten later stond Paul binnen voor te melden dat de jongens naar het restaurant moesten en dan naar het hotel. "Paul can they please come along, please please" zeggen ze al smekend, ze gaan zelfs op hun knieën zitten. "If the ladies want, they can come with us" zegt Paul. "Thank you Paultjeeee, can they also stay the night" zeggen de jongens in koor. "Can they also sleep over?" Vraagt Harry "." Then Diana and I can have a chat" smeekt Niall. ""I don't know Niall, I don't know if the management is going to find it okay. We have to ask them first, otherwise I'll call them now." Paul komt 10 minuutjes later binnenmet een sip gezicht. "sorry guys the management won't allow it" zegt hij sip. De jongens beginnen te vloeken, "Guys, it's okay. It was a joke. But there is one condition ....." zegt paul.

The Dream (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu