11

18 2 2
                                    

Acum cu toti va întrebăti de ce scriu asta, de ce am curajul sa imi aștern viata pe un site. Poate credeti ca o fac pentru mila sau compasiune.
Nu,nu o fac nici pentru mila si nici pentru compasiune. O fac pentru ca stiu ca in tara asta multi copii si multe familii se află sau trec prin ce am trecut eu.
Sunt dovada vie ca viata ii o curvă, ca ofera un moment de fericire dar iti ia mai multe.
Nu sunt genul de persoana care sa se plângă si care sa cere ajutor dar sunt conștientă că pe lângă alți copii am avut o viață bună.
Pentru cei care cred ca viata a luat sfârșit la o relație eșuată sau care cred ca au pierdut o persoană bună, vreau sa va spun ca viata nu se termina la un băiat, ca voi nu ati pierdut nimic cei care au pierdut au fost ei.
Am pierdut o iubire pe care o consideram iubirea vieți mele, am pierdut prietenii pentru care eram in stare să-mi dau haina de pe mine, mi-am pierdut familia dar cel mai tare ma doare ca m-am pierdut pe mine.
Vreau sa cred ca povestea asta, povestea vieți mele o sa ajute alți copii sa vada ca se poate lupta cu viata. Asta ii singură soluție cazi, te ridici și continui. Viata ne fute pe toti dar in moduri diferite.
Eu am reusit sa ma refac prin muzica, puterea mea am găsit-o în toate piesele celor de la B.U.G MAFIA . Cand simt ca totul se darama ascult piese de la ei si ma gandesc prin cate am trecut si cate mai pot duce.
Nu va mai gândiți ca sinuciderea ii o soluție pentru ca nu-i. Lăsați în urma doar lacrimi si durere si va ratați viata, viata pe care voi puteti sa o controlați cum doriți.
Luptati pentru ceea ce va doriti, luptati cu viata chiar dacă nu-i corecta. Va promit eu ca intr-un moment totul o sa fie bine si ca o sa aveti parte de ceea ce va doriți.
Prețuiți tot ce aveti chiar dacă nu sunt lucruri perfecte, într-o zi sunt sanse sa le pierdeți si sa regretati. Iubiti-va familia si apreciati fiecare sacrificiu al lor pentru voi. Bucurați-va de viata, luati problemele asa cum vin. Nu va lăsați afectați de niste cuvinte care nu sunt adevarate.

Fight with lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum