Regulamin

198 26 26
                                    


1. Organizatorem i jury konkursu jest administracja discordowego serwera „Fandom DLR" w składzie: SoUCanBeMine, nieluzjonista, jodoform- i AnOld-FashionedGal.

2. Uczestnikiem konkursu może być każdy użytkownik Wattpada, który ma za sobą lekturę przynajmniej jednej pracy AnOld-FashionedGal.

3. Przedmiotem konkursu jest opowiadanie fanowskie o długości od tysiąca do pięciu tysięcy słów i nawiązujące do jednego z cytatów podanych w kolejnym rozdziale, które zawierać będzie przynajmniej jedną postać kanoniczną i/lub akcję osadzoną w uniwersum którejś z prac AnOld-FashionedGal.

4. Za wygraną w konkursie można uzyskać wieczną chwałę, promocję, naklejki, rolę VIP na serwerze fandomu oraz tajną prestiżową nagrodę od samej autorki trylogii „De la Roche'ów".

5. Hasłem do formularza jest WÓDKA FRANIA.

6. Do opisu pracy konkursowej należy dodać: Opowiadanie bierze udział w świątecznym konkursie „Le Rocheurs Prix" zorganizowanym przez @FandomDLR, a do tagów pracy #lerocheurslrixi i #dlr.

7. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane za pomocą Formularza Google i można je składać do 20.12.2020 r.

8. Konkurs zakończony zostanie w dniu 31.12.2020 r. ogłoszeniem wyników.

9. Organizatorzy konkursu pozostawiają sobie prawo do zmieniania niniejszego regulaminu.

Le Rocheurs Prix | święta 2020Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz