°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Skip rehat
°°°°°°°°°°°°°°°°°°Balik°°°°
Jihyun'
Aku berjalan keluar dari dewan kuliah untuk balik(takkan nk gi merompak lakk....)
Min ahh:kebaBOOMMMM!!!!!!
jihyun:eh tepung terlajak perahu ehek.....deyy minah gila...kau sehari tak kacau aku tak sah kan... eyyyy rasa nk melempang ja muka tu japgi pi balik pi balik pi balik...tak ingat terus jari tangan ada berapa...
Min ahh:amboi aih..bab mengutuk aku ni 1 ehh....kau ingt buat novel...aothor yg suruh jugak..
Aothor be like:sejak bila waktu kedetik ketikanya??!!!!!°•°
.
.
.
Jungkook:yow yow...Jihyun:ape yow yow aku bagi pelempang-
Jihyun:ehh.. jungkook???buat apa kat sini??
Sejak bila mamat galah panjang ni ada dekat sini ahh....nasib dekat uni..
Jungkook:kau tgk kita skrg kat mana???
Ulang sekali lagi
Kau tgk kita skrg kat mana???
Kau tgk kita skrg kat mana????
WHAT THE HELLLLLLLL???!!!!!!
OUH..MY HEART IS BOOM BOOM KE BOOM..
Jungkook:kau dengar ke tak aku kata apa??
Jihyun:ahh yeye...dengar2...jom2..
Jungkook: ......?
Jihyun:asal???
Jungkook:aku, jimin,min ahh discuss about party besday pendek ni...yang kau tetiba ajak jom2 asal???nk jomblo happy..memang pilihan hati???
Jihyun:errrrrr......Hish...aku a-ajak balik..haha balik balik...dah ka jom....
Aku terus jalan tinggal depa dekat belakang.. uishhhh uishhh..gila malu siakkkk........habis pipi aku membahang....agagagaggaga......boleh naik gila aku camni
Jungkook:woi!!!tahan malu jer tuww????
Aku bole dengorrr lagi kau tgh ketawa cam saiton dengan kawan pendek kau dan tak termasuk kawan aku sekali.. Hish...aku lempar korng semua Smpai angkasa lepas...gi la terabung atas tu...
.
.
.
.
.
.Yow
Yow
YowGimana cerita ini???hambar banget???maap lo..gw ngak ada idea...agagagaggag....
YOU ARE READING
CLASSMATE CRUSH
Romance"kenapa awak asyik ambil berat tentang saya,prihatin about saya,apa yang special pasal saya hah" "sebab aku suka kau,puas hati!!"