Jia: Και δεν μου λες.
Ε:Έλα.
Jia: Έχεις σκοπό σήμερα να ετοιμαστείς να φύγουμε;
Ε: Να πάμε που;
Jia: Στην δουλειά;
Ε: Έχω ρεπό σήμερα.
Jia:Αυριο δεν είναι;
Ε: Κάθε Πέμπτη έχω.
Jia: Τετάρτη είναι σήμερα.
Ε:Πέμπτη είναι.
Jia: Τετάρτη.
Έβγαλε το κινητό από την τσέπη της και το κοίταξε.
Jia: Έχω χάσει τις μέρες.
Ε: Το έχω καταλάβει.
Jia: Δεν μπορείς να έρθεις να μου κάνεις παρέα;
Ε: Τα παιδιά δεν σου κάνουν;
Jia: Ε και εσυ τώρα. Άλλο εσύ άλλο τα αγόρια.
Ε: Το ίδιο είναι. Και κάθομαι και εγώ μαζί τους.
Jia: Εσείς σχολιάζετε όποιον μπει στο μαγαζί.
Ε: Γιατί εσυ δεν το κάνεις;!
Jia: Όχι τόσο.
Ε: Ναι σωστά. Μόνο τα αγόρια κοιτάς εσύ.
Jia: Έχω υψηλές προσδοκίες. Δεν φταίω.
Ε: Τουλάχιστον έχεις βρει κανέναν στα γουστα σου;
Jia: Ναι.
Ε: Για λέγε.
Jia: Πρέπει να φύγω.
Ε:Λέγε μαρή. Έχεις μισή ώρα ακόμα.
Jia: Εεεε. Μέχρι να πάω.....
Ε: Ναι είναι πολυ μακριά για να πας απέναντι.
Jia: Καλά καλά θα σου πω.
Ε: Επιτέλους.
Jia: Έχεις δει μια παρέα τεσσάρων που έρχεται κάθε μέρα τις τελευταίες τρεις βδομάδες;
Ε: Είμαι σίγουρη ότι είναι αυτός με το κοτσιδάκι.
Jia: Φαίνεται τόσο πολυ;
Ε: Απλά ξέρω τα γουστα σου.
Jia: Πάλι καλά.
Ε: Και έχω δει τα σαλάκια που τρέχουν όταν τον κοιτάς.
Jia: Δεν μου...
Ε: Δεν το σώζεις.
Jia: Υπερβάλλεις.
Ε: Μόλις μπαίνει στο μαγαζί δεν κοιτάς τίποτα αλλο. Ούτε καν μπροστά σου.
Jia: Είναι ωραίος. Δεν φταίω.
Ε: Ούτε ο Yunho έφταιγε όμως, αλλά έπεσες πάνω του.
Jia: Να μην καθόταν κάτω.
Ε: Θα του πω από εδώ και πέρα να δένει τα κορδόνια του στον αέρα.
Jia:Καλά θα κάνεις.
Ε: Είσαι για κλωτσιές.
Jia:Δεν μου έχεις πει. Τι γίνεται με τον άλλον;
Ε: Ούτε που ξέρω. Δεν μου πολυ απαντάει στα μηνύματα, σχεδόν πάντα έχει κάτι να κάνει.
Jia: Κάτι ξέρω και δεν τον πάω.
Ε: Εεεε εντάξει. Θα έχει διάφορα να κάνει μέσα στην ημέρα.
Jia: Όπως;
Ε: Λογικά θα.... Μάλλον... Δεν ξέρω. Δεν μου έχει πει κάτι.
Jia: Κόψε μαζί του καλυτερα.
Ε: Γιατί;
Jia: Γιατί κάποια στιγμή θα την κάνει την κουτσουκελα του και θα κλαις.
Ε: Όλο βλακείες.
Jia: Καλααα.
Ε: Πήγαινε για δουλειά και θα έρθω και εγώ αργότερα.
Jia: Τα λέμε.Έπιασα το κινητό μου και έστειλα στον Daniel. Βέβαια, ακόμα δεν έχει απαντήσει στο χθεσινό μήνυμα. Και αυτό είναι που με βάζει σε σκέψεις. Άντε να μου απαντήσει τέσσερις πέντε φορές την ημέρα, στο τηλέφωνο ούτε κατά διανεια. Και ποτέ δεν μου είπε τι κάνει, που δουλεύει. Τίποτα.
Τους πρώτους πέντε μήνες, ήμασταν μια χαρά. Ερχόταν κάθε μέρα, βγαίναμε, μας βοηθούσε στην καφετέρια. Αλλά έχει αλλάξει πολυ τον τελευταίο καιρό. Μήνυματα απαντάει όποτε θυμηθεί. Τηλέφωνο δεν σηκώνει. Κάνουμε σχεδόν δυο βδομάδες για να βρεθούμε και αυτό είναι για δέκα λεπτά. Το πολυ δεκαπέντε.
Σκέφτηκα να ακολουθήσω την συμβουλή των παιδιών και να τον χωρίσω. Εν το μεταξύ κανένας δεν τον συμπαθεί. Αλλά από την άλλη δεν θέλω να παίρνω βιαστικές αποφάσεις.
Κοίταξα το κινητό μου. Ενεργός, διαβάστηκε αλλά απάντηση δεν παίρνω. Πολυ φοβάμαι ότι η Jia θα έχει δίκιο.
Και το χειρότερο είναι ότι μετά από αυτή και τα άλλα τα χαζά θα μου χτυπάνε ότι μου το έλεγαν και δεν τους άκουγα.
Πήγα στο δωμάτιο μου και έβγαλα από την ντουλάπα ένα τζιν και μια απλή μαυρη μπλούζα. Τα άφησα πάνω στο κρεβάτι και μπήκα στο μπάνιο. Δεν έχω όρεξη να μπω για κανονικό μπάνιο. Ποιος στεγνώνει όλη αυτή την μαλλούρα μετά;!
Οπότε θα μπω για ένα ντουζ. Άνοιξα το νερό στο χλιαρό γιατί είπαμε. Καλοκαίρι αλλά το παγωμένο δεν το μπορώ.
Έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα κάτω από το νερό, αφού κοίταξα την θερμοκρασία.
Μόλις γέμισε η μπανιέρα μέχρι εκεί που ήθελα, το έκλεισα και έβαλα λίγο αφρόλουτρο στο νερό.
Όπως πάντα βέβαια, την ώρα που είμαι στο μπάνιο, πρέπει να σκέφτομαι κάτι, το οποίο συνήθως είναι κάποιο θέμα που έχω, είτε γκομενικό, είτε οικονομικό, είτε έχει να κάνει απλά με κάποιον γνωστό.
Μη με αφήσει ο εγκέφαλος μια φορά να κάνω μπάνιο με την ησυχία μου.
Πήρα το σφουγγάρι και άρχισα να σαπουνιζομαι ενώ στο μυαλό μου ήρθε πάλι η συζήτηση που είχα κάνει με τα παιδιά. Φυσικά είχε να κάνει με τον Daniel.
Έτσι και αλλιώς εγώ και η Jia είμαστε 20. Οι άλλοι 21. Δεν έχουμε και πολλά να πούμε εκτός από γκομενικά.
Ειδικά με τους συγκεκριμένους που δεν μένουν σταθεροί σε σχέση πάνω από δυο μήνες. Βέβαια είναι μερικές φορές και οι κοπέλες...
Να τους βαρέσεις το κεφάλι στον τοίχο.