Chuuya Nakahara to 19-latek. Piosenkarz oprócz tego że stał się gwiazdą Internetu, skradł serca młodego i starszego pokolenia. Chłopak za dzieciaka nie wiódł ślicznego i pięknego życia, wręcz przeciwnie. Ojca nie znał do czasu aż nie został rozpoznawalny, wtedy ten przypomniał sobie o chłopakowi pisząc do niego maile, sms'y że przeprasza swojego jedynego syna za to co się kiedyś działo. Nawet nie odpisywał na wysyłane wiadomości. Matka.. alkoholiczka, której Nakahara dalej pomaga, kocha ją, nie zostawiła go jak ojciec. Chuya może nie najlepiej wspomina czas matki z synem jednak wie, że w głębi serca jego ta go kocha, gdy kobieta trzeźwiała piosenkarz potrafił dosłyszeć ciche "dziękuje" ze strony matki. W podstawówce wyśmiewany i bity mały chłopczyk a w liceum? Cham jakich mało, pyskaty nienawidzący prawie całego społeczeństwa prócz matki i zespołu do którego należy Akutagawa(perkusista) Atsushi(basista) Chuuya nadrabia jako gitarzysta i wokal. W podstawówce miał swojego prześladowcę który znęcał się nad nim dlatego że chłopak ma rudy odcień włosów oraz wygląda jak "dziewczyna" lecz w liceum role się odwróciły, Chuuya stał się katem. Bardzo niski chłopak, wiecznie noszący kapelusze, wyglądający jak "dziewczyna" sprzeciwił się tak, że każdy w szkole miał go za chorego co jednak zmieniło się od momentu rozpoczęcia jego kariery, każdy go pokochał, każdy były przyjaciel chciał z nim odzyskać kontakt dla własnych korzyści. Dlatego ufał tylko dwóm osobom. Nie sądził, że zwykły 20-letni stażysta tak zamiesza mu w głowie..
CZYTASZ
Soukoku- Band Au
Short StorySoukoku Band Au! Historia piosenkarza i zwykłego stażysty. Rozpoczęcie- 23.11.2020r.