(1. BÖLÜM)''YAKIN AMA UZAK''

152 5 0
                                    

Harry Potter,Hermione Granger ve Ron Weasly güvenli olabilicekleri bir yere gelmişler ve kurdukları çadırın etrafında koruma büyüleri yapıyıorlardı.Çünkü artık hogwarts güvenli bir yer değildi orada kalamazlardı.Ron''ben yaparım'' dedi ve böylece Hermione'de Harry'de içeriye geçti.Soğuktu,Hermione hızlı bi şekilde ateş yaktı ve ardından Harry gülümseyerek Hermione'ye baktı ve''Hermione gerçekten harika bir büyücüsün biliyorsun değil mi ?''dedi.Hermione'de Harry'e bakarak güldü ve''Sende öylesin Harry. Zaten bize savunma dersleri verende sendin değil mi ?'' dedi ve Harry'nin gözlerinin içine derince baktı.Aniden Ron''sonunda bitti''diye bağırarak geldi ve Hermione o kadar dalmıştı ki bi an arkasını hızlıca döndü ve Ron'u görünce sakinleşti ama aynı zamanda nefes nefese kalmıştı.Ron''Bişey mi oldu ? İyi misin Hermione ?''dedi.Harry,Ron'a Hermione cevap vermeden kendisi cevap verdi ve şöyle dedi ''Birşeyi yok sadece konuşuyorduk sadece biraz fazla korktu heralde'' Ron ise ''Bu gece nasıl geçecek acaba,ne kadar koruma büyüsü yapsakta korkuyorum Harry''dedi. Harry,Ron'a şöyle cevap verdi''Merak etme Ron bizi burada bulamazlar koruma büyüsü işe yarıyor endişelenme hepimiz burada olduğumuz sürece güvendeyiz ama bir kaç güne başka yerlerede gitmek zorundayız gideceğimiz yerede çok özlü iksirle gideceğiz ama şimdi yatmamız gerek yarın öbür hortkuluklarla ilgili bilgi edinmemiz gerek.Hermione bu çadırda sadece 2 yatak var başka 1 tane daha sığdırmamıza şans yok mu ?'' Hermione şöyle dedi''Hayır Harry sadece 2 yatak sığıyor yani 2 kişi sıkışmak zorunda kalıcak'' Harry tam da '' o zaman Ron'la ben bir yatağa sığarız'' diyecekken Ron'un yatakta sızdığını gördü ve sonrasında gülerek ''o zaman biz bir yatağa sığarız'' dedi Hermione'ye bakarak. Hermione'de  kahkaha atarak ''sığarız'' dedi ve Hermione ile Harry uyumak üzere yan yana yattılar. 

2. Bölümde gelicektir.

H A R M O N Y :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin