7

115 2 0
                                    

Det är ju alltid rätt nervöst att börja i en ny skola, men den här gången var det värre än någonsin. Tänk om andra än bara Fredrik känner igen mig från knullvideon. Jag hade ingen lust att redan första dagen bli känd som "bögporrfilmstjärna". Till all lycka verkade det som om jag oroat mig i onödan, ingen tycktes se på mig på "det sättet". Enda undantaget var två tjejer som gav mig långa blickar. I synnerhet tycktes dom stirra på bulan i mina rätt tajta jeans, och dom sade någonting till varandra som uppenbarligen var gissningar om vad där kunde finnas. Jag antog att det inte skulle vara för svårt att få någon av dem, eller båda, i säng men jag var inte intresserad, dom var ju tjejer och jag hade slutat fantisera om tjejfittor. Dessutom tyckte jag att dom verkade vara mer än bara kompisar, jag skulle ha svurit på att dom var ett par, men det var kanske bara inbillning.

Jag var alltså väldigt lättad när dagen var slut och jag hade fått ett antal nya vänner, både killar och tjejer, och på kvällen låg jag på rygg med benen på Fredriks axlar medan han knullade mig med långsamma drag och lätta stötar som avslutning på en i det närmaste perfekt dag. När han sedan kommit i min anal och vi låg och höll om varandra tänkte jag att jag aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. På sätt och vis saknade jag Martin, men jag hade istället nu en kille i min säng som var minst lika underbar att knulla med. Vi låg där utan att säga något, vi bara såg varandra djupt i ögonen och jag lät min hand glida ner till hans vackra lilla stjärt och började försiktigt pulla på ingången till hans sköna pojkfitta. Sedan tog jag lite av sperman som rann ut ur min nyknullade rumpa och smorde min kuk med den. Fredrik vände sig med ryggen mot mig och jag började trycka in mitt hårda stånd i honom. När jag var helt inne kände jag hur han kramade kuken med rumpmuskeln och jag låg bara still utan att röra mig. Känslan att bara ha staken inne i hans heta hål var så skön att det gick för mig utan at jag juckat alls. Han kramade fortfarande om min kuk och den var på nolltid stenhård igen och jag började sakta knulla honom. Vi var vid det laget båda rätt trötta och jag tror att jag somnade med kuken djupt inne i honom innan jag kommit. När jag vaknade på morgonen hade jag glidit ut ur honom och det rann sperma längs hans skinka ner på lakanet.

Så gick den första veckan och jag njöt av varje sekund. Det var så skönt att vara här, utan några förpliktelser annat än i skolan, inga föräldrar och inga får. Fortfarande hade jag en känsla av att dom två tjejerna höll ett öga på mig, men dom kom aldrig fram och sade något till mig. Mina nya kompisar berättade att dom hette Mikaela och Antonia och att dom ansågs vara lite konstiga. Dom bodde inte på internatet utan någonstans i stan liksom dom flesta på min klass. Vi hade som grannar två killar, Johan och Eric som var något av det kåtaste jag någonsin sett. Dom försökte oavbrutet ragga tjejer utan större framgång. Dom hade dåligt rykte och alla tjejer visste att dom bara var intresserade av det tjejerna hade mellan benen och om dom lyckades komma dit, skröt dom om det flera dagar. En dag hade Eric ett blått öga och ryktet gick att han försökt antasta Mikaela trots att hon var av annan åsikt.

Jag åkte hem över veckoslutet och när jag kom tillbaka hittade jag ett papper som någon skjutit in under dörren. Där stod att "LGBT gruppen" skulle träffas nästa veckoslut med början på fredag klockan 19. Ingen underskrift, bara en adress inte långt från skolan, på andra sidan parken. Jag visade lappen åt Fredrik.

- Har du hört talas om den här gruppen?

- Nej, men det låter intressant. Tycker du att vi går dit?

- Det kunde vi väl göra så får vi se hur mycket bögar och flator det finns här i skolan.

Jag meddelade hem, utan att ge närmare detaljer, att jag skulle bli i stan nästa veckoslut, och på fredag klockan 19 stod vi där och knackade på. När dörren öppnades stod där Mikaela och Antonia och välkomnade oss med öppna armar.

MARTIN PÅ FÅRFARMENWhere stories live. Discover now