Portile-mi erau deschise, pentru a pășii feeric in iubirea ce parea un joc de noroc de cea mai bună clasă ori puteam alege sa ma cufund lin, in bratele ce ascundeau un chip, o întruchipare, un mister.
Era oare dat ca gandurile sa ti poarte ingerescul nume sau soarta incerca sa ma invete sa ma joc cu focul?
Te am cunoscut? Prea simplu si general spus.Caci picurii de roua imi erau chip unificat cand in iarba desasa sau aplecat domol, pentru a iti fi trup si suflet, intr un singur destin.
Am ales sau mi a fost prezis? Unele lucruri nu mi era dat sa le concep, insa intr un trup de pm blajin simteam ca fericirea nu se va lăsa prea mult, in unghere neștiute.
Ce mi era infatisat era doar un trup, perfect sculptat insa magia mi ascunsa intre vene, prezice ca soarta de departe, geme.Striga cu dor si indurare ca iubirea sa ne fie iertare față de propria menire.
Sa te iubesc? Sa astept? Sa plec?
Imi pun corect retorica intrebare? Ori viata are sa ma intoarca din drum, sa mi mascheze usa dragostei ce ai lasat o deschisa acum?
Nu prezic, ca lumea va fi doar zambete sincere caci falsitatea se pravaleste ca o negură de fum.
Acum? Sa te iubesc sau sa fug?
Totul prevazut sau nimic prea aspru presupus.
CITEȘTI
Sa fim acum fericiti sau pe vecie triști?
Short Storygândurile mele vor fi expuse in cartea de față, ce pot spune sper să vă placă 🥰