Joy🍑:
Mikor jössz már vissza? Hiányzol 😖
Jiminie❤:
Csak most mentem el
Joy🍑:
Találkozol valakivel? 😑
Jiminie❤:
Dolgozni megyek, aztán Jungkookal találkozok
Joy🍑:
Miért találkozol azzal a radiátorral? 🙄
Jiminie❤:
Nem ő tehet arról hogy meleg 🙄
Joy🍑:
Akkor ki? 😂 Mindegy nem is érdekel. Csak ne hagyd hogy rád másszon
_________________________________________
Tea🍵:
Yoongi, beszélhetnénk?
Sugar🍬:
Miről?
Tea🍵:
Azokról a lila foltokról amik rajtad vannak
Sugar🍬:
Az semmiség csak kicsit durvára sikerült az este..
Tea🍵:
Én is szoktam egy nagyon kicsit durvább lenni Kookal, de nincs tele foltokkal 🙄
Tea🍵:
Tudom hogy Hoseok durva veled
Sugar🍬:
És ha kicsit durva velem? Ő legalább nem hagy el a semmiért..
Tea🍵:
Az hogy hiányzik Jimin nem azt jelenti, hogy vele kell lenned
Sugar🍬:
Nem tudnál inkább támogatni?
Tea🍵:
Én szeretnélek, de azok a foltok kurvára ellenzik ezt. Szóval kérlek. Legalább egy kicsit gondolkodj.
_________________________________________
Jungkook szemszöge:
-Kook te a kocsiban maradsz. - mondta Tae, majd Baekhyunal együtt elindult az ajtóhoz. Hát még jó hogy nem maradtam ott. Utánuk mentem.
-Mintha nem hallanád amit mondok - mondta Tae szemforgatva majd egy srác kinyitotta az ajtót és beinvitáltak. Bent Baekhyun és Tae farkas szemet néztek a többiekkel én meg csak néztem őket. Aztán lejött Felix egy sráccal, majd még pár srác kijött a konyhából. Az egyik nagyon ismerős volt de csak hátulról láttam, de aztán megfordult és idejött. Egyből a nyakába ugrottam, ugyanis ő ott dolgozik annál a cégnél ahol dolgoztam. Mindig vele kávéztam, khm forrócsokiztam reggel.
-Szia Kook. Hogy hogy itt vagy? - kérdezte a hátamra simítva. Amint elengedtem Taehyung vissza húzott maga mellé.
-Taehyungékal jöttem Felixért. - mondtam mosolyogva.
-Oh. Szia Taehyung, rég láttalak. - mondta gúnyosan mire Taehyung készült megszólalni, de vissza fogta magát.
-Mehetnénk végre? - kérdezte Baekhyun mire Felix elindult felénk.
-Hova sietsz törpe? - kérdezte egymagas srác.
-Nem vagyok törpe! Teljesen normális a magasságom! - vágta rá mérgesen.
-Ha Minho ismét hozzányúl nem kapjátok vissza. - mondta az a srác aki Felix mellett állt
-Csak menjünk- mondta Tae majd kimentünk az ajtón mind a négyen. Én még elköszöntem Kihyuntól, amit Tae nem nézett jó szemmel majd beültem hátra Baekhyunal.
YOU ARE READING
𝑴𝒆𝒔𝒔𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓 ☁️ 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
Romance☁️ Befejezett ☁️Ez egy üzenetes sztori (legalább is nagyrészt az lesz) ☁️Taekook ☁️18+