Tom1

428 16 38
                                    

Deku i Todoroki żyli sobie spokojnie chodząc do UA gdy do ich klasy dołonczył bardzo pszystojny chłopak o imieniu "Bakugou" . Deku nie zwracał na niego uwagi ale Todoroki się dziwnie zarumienił do niego. Deku niestety albo stety to zauważył a że był łamagą i był strasznie chudy musiał zyskać moc zwaną all for one kturą miał all might .

Gdy było już ciemno Deku włamał się do domu all mighta który w tej chwili spał. Jego pokój był dziwnie nie japoński tylko bardziej przypominał burdel . Ściany były obskurne a na podłodze walały się puste bótelki po piwie i wódce.

Gdy Deku  znalażł szczotkę na której były złote niczym guwno włosy wziął 2 lub 3 i wymknął się przez okno.

Po pszyjściu do domu deku wziął włos i go zjadł był cały oblepiony żelem do włosów co psóło smak włosa.Gdy był już ranek Deku postanowił wyzwać bakugou do walki. Jak pomyślał tak zrobił. 

D-TY ŚMIECIU BAKUGOU!

B-Czego chcesz?

D-Chcę z tobą walczyć.Masz sie zjawic po wszystkich lekcjach przy boisku szkolnym jasne?

B-A niby czemu miałbym przyjść?Bo tak karzesz?

D-Jak się nie zjawisz to zabije twojego ojca i matke:))-Powiedział z sarkazmem deku

B-Nieh będzie przy boisku ?

D-Tak możesz wziąść kumpli żeby obserwowali twoją nędzną porażke.

B-Ahh niech strace wezme Kirishimę i tego debila za mną

Denki-Jam jest Denki Kaminari ty złomie

B-ZAMKNIJ RYJ

Kiri-Przepraszam za niego

D-Jeśli kturys z nich bedzie się wtrącał NOGI Z DUPSKA POWYRYWAM

Po tej krutkiej rozmowie nadeszły lekcje a po nich oczekiwana walka.

Walka się zaczeła.

Deku z pewnością wystartował pierwzy i walną Bakugou całą swoją siłą .

Bakugou również go walną . Po wymianie kilkunasty ciosuw Deku wkącu wygrał .

Po jego zaskoczeniu Todoroki kun nie poszedł do niego tylko do bakugou .

Było to dla deku bardzo bolesne ...Nie wiedział co ma ze sobą zrobić ....

Postanowił więc że jutro złożyć todorokiemu wizytę samodzielnie..



Co zrobi Deku?

Czy walnie go za to co zrobił?


Miłosne rozczarowanie (TodoxDeku BakuxTodo bnha)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz