mensen leuk dat je dit verhaal wil lezen! :) op het begin is het een beetje saai maar daarna nietmeer geloof me ;) het heeft niet zoveel hoofdstukken maar het is wel een leuk verhaal. ps. NIET echt gebeurd :p
Het begon als een gewedig feest, het was een top feest tot alles fout ging...
Ik ben Jade en mijn beste vriendin is Desteney. We zijn allebij 17 en houden heel erg van feesten en uitgaan. het is een gewone zaterdag ochtond Ik lag op me bed op me telefoon en ik kreeg een berichtje. Het was van Desteney. ze zei dat ze ergens iets had gezien van een nieuwe club. Dus ik twijfelde niet en zei ''natuurlijk ga ik mee!!''. Ik had niets om aan te trekken dus we gingen winkelen en hebben allebij de zelfde outfit gekocht om aan te doen, een mooi zilver jurkje met glitters en een zwarte broek en hoge hakken met met ook zilveren glitters. We waren klaar om te gaan. Desteney was alleen vergeten om te kijken waar het was dus we zochten het snel op. het lag een beetje afgelegen en het was in een groot gebouw. De foto's zagen er heel leuk uit dus we besloten te gaan. We stapten uit de auto en gingen naar binnen normaal staan er bij nieuwe clubs heel veel mensen tot buiten helemaal te wachten maar er was geen rij. We vonden het wel een beetje appart maar we gingen toch naar binnen. We waren binnen en het rook er niet heel fris alsof we door de jongens wc liepen waar er ook veel gerookt werd. We kwamen bij een man en het was gratis om naar binnen te gaan omdat de club nieuw was. binnen was het donker en de muziek stond zo hard dat je niet kon praten en schreeuwen lukt ook niet. Toch was het druk misschien was de club al eerder open gegaan. het was wel leuke muziek en de stank was al een beetje weg, de muziek was ook al een beetje zachter gedraait. We haalden een drankje en dansden een beetje, aan de bar stond echt een hele knappen jongen!! We keken de heletijd maar als hij keek keken we snel weg. Uiteindelijk kwam hij naar ons toe met een vriend hij had bruin haar en z'n vriend blond ze waren lang en gespiert. we raakte aan de praat en gingen dansen. Desteney danste met de bruin harige en ik met de blonde. Hij was heel aardig en hij gaf me zijn nummer. Ik was heel blij en niets kon dat veranderen!! Totdat we een hele harde knal hoorde de hele club hoorde het want de muziek ging uit en iedereen keek om zich heen. Er kwam een tweede knal en die was nog harder! de grond begon te trillen en veel mensen vielen. Jake(de blonde jongen) ving mij nog net op maar Desteney en James(de bruine harige jongen) waren al gevallen. Er kwam nog een knal en het leek wel of het hele gebouw in de ronten draaide iedereen lag nu op de grond en ik kon nauwelijks adem halen. Ik hoorde heel veel gegil en het licht viel uit. Een paar lichten knipperde af en toe nog en hingen nog aan een paar draatjes. De rest waren allemaal op mensen gevallen. Iedereen schreeuwde om hulp. wat moest ik doen!? Ik keek om me heen en zocht Desteney ik zag haar niet tot ik in de verte een glinsterent jurkje zag ik probeerde er naartoe te gaan en kwam langzaam dichterbij terwijl ik haar naam riep maar ze reageerde niet. ik schrok ik zag een kapotte lamp op haar en hij heeft haar geraakt op haar hoofd. Ze lag onder het bloed en ik zag dat ze dood was. Ik schreeuwde en huilde maar niemand kon er iest aan doen het leek wel of van al die honderden mensen er maar zes over bleven. Ik hoorde maar zes verschillende stemmen. Ik riep om hulp maar niemand reageerde. Ik liep door alle dode mensen. Ik keek naast met ik zag een meisje met een heel lief gezicht, ze was ook dood. Ik keek verder en ik zag iemand die er zo vreselijk uitzag dat ik zeker wist dat ik daar nooitmeer van zou kunnen slapen. Onder het bloed en ze lag daar alsof ze haar nek gebroken had haar gezicht zat bijna zo ver naar rechts dat het leek alsof haar rug de voorkant van haar lichaam was. Ik keek goed en opeens gingen heel snel haar ogen open!! Ik gilde en probeerde weg te rennen maar ze had me voet vast en ik viel op de dode mensen. Ik keek naar haar en ze zei iets maar ik kon het niet verstaan ik kwam dichterbij en ze zei ''kijk uit, vertrouw niemand hier''. ik werd bang heel bang en begon heel hard te huilen. Ik stond op en zocht de bar. terwijl ik liep hoorde ik mensen heel zacht om hulp roepen maar ze konden niet harder roepen ze waren te zwak. Ik was bijna bij de bar maar ik viel over iemand en ik viel in glas. Ik bloedde, me armen lagen helemaal open. Waarom moest ik hier nou heengaan!? Ik sterf hier!! Ik word gek waar moet ik heen!? Ik ben zo bang!! Ik wil me ouders bellen maar me telefoon is weg. Opeens word ik gegrepen bij m'n hand ik kijk achter me en naast me maar ik zie niets. Opeens val ik, ik heb geen controle over mezelf. Ik lig op de grond, in het glas. Ik wil opstaan maar het lukt niet. Er komt iemand aan maar ik lijk wel buiten bewustzijn. Hij is in het zwart gekleed en hij zegt iets hij zegt: ''ik heb hier een levende''. Hij pakt me op en hij zegt ook:''jij krijgt nu ook een heel nieuw en anders leven''. Ik word nu heel bang en probeer me te verzetten tegen hem maar het lukt niet het lijkt of ik verlamt ben.
YOU ARE READING
het feest.
Short Storyeen leuke nieuwe club in de stad. Jade en Desteney gaan er heen maar dan gebeurt het. wat een feest hoorde te zijn word een nachtmerry.