1 hafta sonra tatile cikicaz bende butun tatili Adayla geciririm diye dusunecekken aksam babam aradi tatilde beni madride goturecekmis hani yazin gidecekrik off ya.Acaba adayidami cagirsam tmm iyi fikir hemen aradim aa barıştik galiba telefona cevap verdi.
ALO ADACIM SANA IYI BIR HABERIM VAR TATILDE ISIN VARMI............TMM ISIN YOKSA BABANDAN IZIN ALDA BERABER MADRID'E GIDELIM BABAM GOTURECEK...........NIYE GELEMEZMISSIN BEN BABANDAN IZIN ALIRIM TMM SIMDJ TAKSIYE BIN VE BIZIM ORAYA GEL DAHA SONRA BABANIN OFISINE GIDELIM OLURMU.............YAA SENDE HICBIR SEYI KABUL ETMIYORSUN diyerek kapattm şimdi trip atma sirasi bende... neyss simdi yatıyorum yarin yine o lanet yere gidicem acaba gitmesemmi..................................................................
Sabah kapinin onu e Alper geldi arabaya bindim ve okula geldik tum kizlar bize bakiyordu soyle sacimi savurup yanlarindan gectim..ahh kendimi cok havali hissettim aslinda cok kendime ozen gosteren birisi degilim yukarı dogru cikarken Beni bir erkek Alperi. Yaninsan cekeleyip götürdü ne oldugunu anlamadim Alper de ne oldugunu anlayamadi. Beni bodrum katina yuzme havuzunun oraya indirip su sözleri soyledi bak kizim seni cok begendim ben bu okulun en yakisikli erkegiyim eger benimle cikarsan sende bu okulun en havali ve popi kizi olursun secim senin diyerek beni savurdu yere dustum oda üzerinden atlayarak yukarı cikti simdi napicam ben..hemen yukari cikip Alpere olanlari anlattim oda cok sasirdi.Daha sonra bir plan yaptik ve geriye uygulaması kaldi planimiz şöyleydi ben o çocukla cikacaktim ama numaradan herkes oyle bilecekti ama ben Onu hic sevmeyecegim.hem popi olup diyer kızları kiskandiricagim daha iyisi ne??
Bugun okul cikisinda denizi buldum su yakışıkli varya oo ona kabul ettigimi ciktigimizi soyledim.beni arabasina bindirip bir kafeye götürdü.Aksam eve gittim ve kafede oldugumu soyledimsonra odama çıktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKUL,YENİ HAYAT
General Fictionyeni okulda yeni hayat beni bekliyor okumaya doya.ayacaginiz heyecanli kitap..