Ben yokum...

31 0 0
                                    

*****

Tam hava kararmadan yağmur dinmişti. Kağan beni sorunsuz bir şekilde eve bıraktı. Bişey yapsaydı o güzel ve değerli yüzünde koskoca morluklar oluşacaktı bunu oda farkındaydı. Anneme çok sinirliydim. Kağanların evinde yağmurun dinmesini beklerken sinirim birazda olsa dinmişti.

Annem beni karşına alıp sakince neler olduğunu anlatmıştı. Babam eve gelmiş ve yine bağırış çağırış olmuş ve annem kapıyı çekip gitmiş. Annemin anlattığı buydu tabikide inanmamıştım ama şimdilik inanmış gibi yapmakta fayda vardı. Yoksa anneme sinirlenip elimden bir kaza çıkabilirdi. Annemle konuşup durumu düzeltigimizde babami aradım , ve eve artık gelmicegimizi söyledim. Babam tam bişey söylüyorduki telefonu yüzüne kapadim . Yüze telefon kapatmayı seviyordum ama , bana yapılmasini sevmiyordum. Normalde babama bukadar sert davranmazdim ,ama artık annemi çok fazla kırıyordu . Buna dayanamıyordum . Annemin suratının hep gülmesini istiyordum, ama babam bunu engelliyordu .

Annemle bir an önce yeni evimize taşınma kararı almıştık.Annem teyzemlerde kalmamızı istiyordu ama ben daha fazla yük olmak istemiyorduum. Kadının zaten iki çocuğu vardı, bide benimle ilgilenemezdi. Annemi zorda olsa ikna ettiğimde içim biraz rahatlamıştı. Hiçtiyse kimseye yük olmayacaktık.

Bir kaç gün teyzemler de kalmıştık, henüz kendi evimiz yoktu . Herşeyi annemden beklememeliydim madem yeni bir eve taşınmayı planlıyorduk benimde bu evde bir katkım olmalıydı. Evde bolca oturmam yeni evimiz için bir katkı değildi.Teyzemlerde kaldığımız süre için de hep bunları düşünmüştüm , gazete haberlerine bakıp kendime göre uygun bir iş arıyordum. Tabi bu süre içinde kağan bolca mesaj atmıştı , ama sadece attığı son mesaj dikkatimi çekebilmişti.

' Sana iş bulmanda yardım edebilirim .'

Hay aksi bu da nerden öğrenmişti. Acaba üstüme dinleme cihazı falan mı takmıştı ? Olabilirdi ondan beklerdim açıkçası , o piskopat kendini beğenmiş bencil ve intikam almak isteyen biriydi . Benimle şuan yakın olmasının tek sebebi benden intikam almak istemesiydi . Onu bıraktığım için kızgındı . Ama benden intikam almasına izin vermeyecektim. Şuanlık böyle salak ayağına yatmak iyiydi sanırım.

" İş istediğimi nerden çıkardın ? "

Kağan " Bence istiyosun , uzatmada şu yardım elimi geri çevirme " dediğinde sanki beni duyacakmış gibi onun taklidini yaptım.

" İstemiyorum git başımdan , bide seninle uğraşmıyım şimdi " dediğimde anında cevap gelmişti .

" Yanına geliyorum " dediğinde ağzım okadar açılmıştıki cidden ağzıma sinek girecek zannetmiştim. Cevap yazmama fırsat vermeden , bir tane daha mesaj geldi .

" İtiraz istemiyorum alara ." bu çocuğa ne oluyordu . Bir iyi rolde birde inanılmaz kötü bir rolde oluyordu ama onun oyunları bana işlemezdi . Bunca yıl boyunca beni tanımış olması lazımdı . Düşüncelerimi şuanlık bir kenara itip , hemen kağanın son attığı mesajı bidaha gözden geçirip yanıtlaya bastım.

" Gelsende dışarı çıkacağımımı zannediyorsun ? "

Mesajı yolladıktan sonra kuzenlerimin yatağına yattım. Adeta yatağa zincirlenmiş gibi yatıyordum hiç bir güç beni buradan kaldıramazdı.

Hava hafif kararmıştı bende gecenin bu loş ışığında gözlerimi uykuya teslim ediyordum ki ani ve güçlü bir korna sesi yataktan şıçramama neden oldu.

Ben yatağımdan kalkmamaya iddalıydım ama kağan benden daha iddalı görünüyordu. Korna sesi artık sinirimi bozduğunda hızla yataktan kalktım ve camdaki beyaz tül perdeyi sertçe çekip camı açtım. Gördüğüm manzara karşısında iyice sinirlenmiştim. Kağan arabadan çıkmış, açık olan arabanın camından elini direksiyona bastırıyordu. Bunları yaparken bir zamanlar deliler gibi sevdiğim şimdi ise nefret ettiğim gülümsemesini bana sergiledi yine. Ona öldürücü bakışlarımı atarken konuşmaya başladım.

" Benimle derdin ne senin ! Bu saate uykumdan uyandırıcak kadar ne sorunun olabilir ki."

" Sorun sensin " hah ! Ne demek sorun bendim.

" Senden yardım istemedim kendim halledebilirim ."

" Yapma ama alara ikimizde halledemeyeceğini biliyoruz değilmi ?" haklıydı ama denerdim en azından , arkadaşlarımdan yardım alabilirdim neden kağan. Gerçi pekte arkadaşım yoktu , kağanın yardım etmesi iyi olurdu ama ona bunu asla söylemezdim tabikii.

"Kağan gitmezsen çığlık atarım bak , yaparım ."

Sesli bir şekilde kahkaha attı . Boş olan sokakta kahkahası dahada yankılandı.

" Yaparsın prenses yapmadığın şey değil "

" Gerizekalı " diye mırıldandım . Kağan kaşlarını çattı . Sanırım duymuştu .

" Ne dedin sen bana ." halbuki mırıldanmıştım nasıl duyduki bu.

" Hiç , böyle boş konuşucaksan ben içeri giriyorum." dedim ve camı kapatmaya yeltendim .

" Şş tamam dur biraz "

" Ne var ! "

" Neyse yarın konuşuruz , git yat "

"Yarın da seninle uğraş..." hangi ara gitmişti bu . Neyse en iyisi fazla üstelememek . Üzgünüm kağan bey yarın ben YOKUM .


*****

Multimedyada Bihter Akay ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAK AŞK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin