פרק 1

299 27 6
                                    

נקודת מבט של לוסי:

קמתי לעוד בבוקר משעון המעורר שלי, הוצאתי ג׳ינס כהה וחולצה נופלת מהארון וניכנסתי להתקלח.

אחריי רבע שעה יצאתי התלבשתי התאפרתי מעט סדרתי את שערי וירדתי למטה, התיישבתי לייד היילי מידי אחריי שנתתי לה נשיקה ואמא הגישה לי את האוכל.

אחריי 5 דקות ג׳ייק ניכנס למטבח  אמר בוקר טוב וזרק את התיק לצד, הוא הניח לי ולהיילי נשיקה בלחי לקח תפוח ויצא מהבית. בזמן שחכיתי להסעה שלי פיניתי את הכלים ושיחקתי קצת עם היילי.

אחריי דקות ספורות שמעתי צפרה של מכונית "ביי אמא.. ביי היילי.." קראתי אחריי שנתתי להן נשיקות בלחי ויצאתי לכיוון בקה שחיכתה לי עם המכונית בחוץ.

ניכנסתי לרכב בזמן ובקה צרחה: "בוקר טוב סיס!!!" עם חיוך ענק על הפנים, "אווץ׳ למה לצעוק?! ובוקר טוב כמובן.. מה פשר החיוך?" שאלתי והיא נענעה בראשה והתחילה לנסוע לכיוון בית הספר.

ניכנסנו לבית הספר והתקדמנו לכיוון הלוקרים שלנו שנימצאים אחד ליד השני, "היי בנות.." קמרון וטום אמרו ביחד והביאו לנו חיבוק, "היי חברה.." עניתי ובקה נתנה לקמרון נשיקה בזמן שאני וטום גילגלנו עניים.

הוצאתי את הספר ומחברת היסטורייה ושאלתי: "היי.. באלכם לעשות ערב סרטים היום? מחר לא לומדים אז תשנו אצלי כבר.." כולם הסכימו ולפטע אמרו ביי אחריי שהסתכלו לכיוון הכניסה לבית הספר, "מה לעז-.." באתי להגיד ובדיוק שראיתי את 4 הבנים מתקדמים לכיווני הבנתי.

"היי בנים.." אמרתי בחיוך בזמן ששלושתם הביאו לי חיבוק אחד אחריי והם יתפזרו, "היי בייב.." הארי לחש לי והדביק לי נשיקה קצרה על השפתיים. "היי מאמי, מה קורה?" שאלתי בזמן שסגרתי את הלוקר, "מעולה! תקשיבי יש היום מסיבה אצל לוק היום, רוצה לבוא איתי?" הוא שאל בזמן שהתקדמנו לכיתה ונענתי את ראשי לשלילי.

"אתה יודע שאני לא אוהבת את המסיבות שלו, אתה שותה ועוזב אותי.. חוץ מיזה אני קבעתי עם בקה קמרון וטום להיום, אז תלך להנות אתה.." עניתי בחצי חיוך והוא גילגל עניים ואמר: "את מעדיפה לבלות עם החברים החנונים שלך ולא עם החבר החתיך שלך?" , "הארי!! דיי.." אמרתי ונתתי לו מכה ביד. "חח טוב טוב.. תהני לך היום. ניפגש!" הוא אמר והתקדם לכיתה שלו אחריי שליווה אותי.

התקדמתי למקום שלי שליד דייב, "היי דייב!" אמרתי והוא חייך חיוך עייף והניח את ראשו על השולחן ברגע שהמורה ניכנסה. "מה קרה?" לחשתי בזמן שהמורה כתבה על הלוח והוא ענה: "ההורים רבו כל הלילה אז לא ישנתי.. מזל שהיום הם לא בבית אני יכול לישון נורמלי.." , "למה לא דיברת איתי הייתה בא לישון אצלי.." לחשתי ושהוא בא לענות המורה צעקה: "שקט שם מאחורה!! עוד ציוץ אחד אני מוציאה אותכם!!" גילגלנו עניים דייב חזר לנמנם ואני ציירתי במחברת.

#השעה 8 בערב#

"לוס? את לא באה למסיבה של לוק?" ג׳ייק שאל שבדיוק בא לצאת מהבית למסיבה, "לא.. בקה טום וקמרון באים במקום.. אה ואיפה אמא אבא והיילי?" שאלתי בזמן שאני מכניסה את השקית פופקורן ה4 למקרוגל. כן כן אנחנו שמנים, "אממ אמא ואבא יצאו לעבודה מחוץ לעיר אז הם ישנו בבית מלון והיילי אצל סבתא." הוא אמר ולקח קצת מהפופקורן המוכן, "אוקיי ההסעה שלי פה.. ביי!" הוא צעק ששמע ציפירות של מכונית, "ביי תהנה!!!" צעקתי חזרה ועליתי להחליף למיכנס פיג׳מה ורוד ארוך וגופייה שחורה.

היו נקישות בדלת וזה הה טום, הבאתי לו חיבוק והתיישבנו לצפות בתוכנית חברים עד שבקה וקמרון יגיעו. הוא עזר לי להוציא בירות ושתייה מהמקרר ואחריי חצי שעה בקה וקמרון הגיעו.

השעה הייתה 11 בלילה וזה כבר הסרט השלישי שאנחנו צופים בו, אני ישבתי עם טום על ספה אחת בזמן שבקה וקמרון נשכבו על השנייה מתמזמזים, "רוצה גם?" טום לחש לי עם חיוך משועשע כשראה שאני מסתכלת על בקה ומרון, "אדיוט!" אמרתי מצחקקת דוחפת אותו עם המרפק , השעה הייתה 3 לפנות בוקר וכולם נירדמו.

"לוסי?" שמעתי קול כועס, פתחתי את עניי לאט לאט מגלה שאני נירדמתי בסלון מחובקת עם טום והארי למולי כועס.

התרוממתי והוא גרר אותי למטבח, "בוקר טוב גם לך!" אמרתי בזמן שאני נגררת למטבח.

"למה אני צריך למצוא את פאקינג חברה שלי מחובקת עם מישהו שהוא סטוציונר?" הוא שאל עצבני ועניתי לו: "בייב רק ישנו.. ראינו עד מאוחר סרטים ונירדמנו בלי להשים לב.. לא קרה כלום אל תעשה סיפור!" , "כן קרה! שאני מחבק ידידות שלי את עושה סיפור ושאת ישנה מחובקת עם טום לי אסור לעשות סיפור?" הוא שאל עצבני אך בלחש.

"הן זונות! וטום לא היה מנצל אותי!" אמרתי בזמן שאני מתקדמת לכיוון השרותיים מצחצחת שיניים ושוטפת פניים, "מאיפה לך מה עובר לו בראש!!" הוא אמר בזמן שהתיישב בחדר על המיטה.

"אוףף.. דיי טוב!! לא עשינו כלום! עכשיו אפשר להגיד בוקר טוב נרמלי?" שאלתי מיואשת בזמן שאני נעמדת מולו עם ידיי שלובות.

"כן.. מצטער.. בואי הנה.." הוא אמר בחצי חיוך והתיישבתי עליו, חיבקתי אותו ונישקתי אותו. הוא העביר את לשונו על שפתיי התחתונה ופתחתי את פיי בשימחה, לאט לאט נישכבנו על המיטה שהוא מעליי.

עצרתי את הנשיקה ברגע ששאלה עלתה לי למוח: "איך ניכנסת?" שאלתי מבולבלת והוא ענה:"ג׳ייק ישן אצלי אז הקפצתי אותו בבוקר לפה.." הנהנתי והתרוממתי מהמיטה יורדת למטה מגלה שטום בקה וקמרון מכינים פנקייקים. "בוקר טוב" אמרתי שעמדתי בפתח המיטבח והארי בא מאחוריי חיבק אותי מהמותניים ולחש לי: "אני ידבר איתך יותר מאוחר.." הנהנתי והוא הניח לי נשיקה בשקע צווארי.

מיד אחריי שהוא הלך התיישבנו לאכול ואף אחד לא דיבר.. מה שמוזר.. זה אף פעם לא קרה אצליינו שאנחנו ביחד.. עד שהתפרצתי: "מה קורה פה?!?!"

I Hate You Styles!Where stories live. Discover now