- 1. BÖLÜM - ÇOCUKLUK AŞKI-

119 0 0
                                    

Günlerden 1 Kasımdı Yasin dünyaya gözlerini bugün açmıştı.İlerde hayatının aşkı olacak Emine ise 13 gün sonra dünyaya gelecek.Ve hayatının aşkı olacak kadın dünyaya geldi.Yasin ve Eminenin aileleri birbirleriyle çok samimi arkadaştılar,genelde her şeylerni beraber yaparlardı.Günler geçtikce Yasin ve Emine büyüyordu bebeklikleri beraber geçiyordu.Günler,aylar,yıllar geçti ve Emine ile Yasin büyüdüler.Ayni okula gidiyordular,ayni sırayı paylaşıyordular,okuldan eve birlikte dönüyordular,okuldan geriye kalan vakitlerini beraber geçiriyordular.Emine ile Yasinin dans yeteneği vardı.Daha küçük olmalarna rağmen çok iyi dans ediyorlardı.Bir çok yarışmaya katıldılar ve yarışmalarda birinci oldular.Bu iki çocuk birbirlerni seviyordular. Bir gün Yasin'in ailesi yaşadıkları kentten babasının meslegi yüzünden ayrılırlar ve Emine'yi arkasında bırakıp gitmek zorunda kalır.İstemeden de olsa gider çünkü yapacak birşey yoktur.O günden sonra birbirlerini birdaha hiç görmezler.Yasin yaşadıkları kentten ayrıldığından beridir birbirlerine hiç rastlamazlar.Emine Yasin'e onu yarı yolda bıraktığı için kızar.Üzülür de.En çok da gelecekle ilgili planlarını, hayallerini gerçekleştiremeyecekleri için üzülür. Çünkü onlar çok iyi dansçılardı ve ileride kendi gruplarnı kurup büyük yarışmada yarışacaklardı ama Yasin kentten ayrılınca o hayallerin hepsi suya düşmüştü. Birbirlerini hiç unutmazlar ama hayatlarına kaldığı yerden yaşamaya devam ederler sonuçta hayat devam ediyordu ve dünyanın sonu değildi.15 yaşına gelmişlerdi ve Emine ile Yasin kendilerine ayrı gruplar kurmuşlardır.

Aşklar Tesadüfü SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin