Miray her zaman ki gibi durakta taksi bekliyordu.Bugun onemliydi onun icin yeni atanan amiriyle tanisacakti.Tahmininde kir sacli sert bakisli bir amir olacagini düşünuyordu.Telasla gelen taksiyi durdurdu.Kapiyi acti ve tam taksiye bindiginde genc bir adamla burun buruna geldiler.Miray ne olduğunu anlamadan hemen sert bir tavir aldi.
Miray:Sizde kimsiniz taksiyi durdururken bostu.
Fatih:Aynisini bnde sizin için soyleyecektim.Lutfen inin bnm acelem var.Baska taksiyi bekleyecek vaktim yok.
Miray:Aa sizin tek isiniz var sanki bnmde acelem var ise gec kaldim.
FatihBnde
Taksici:Bir karar verin nereye gidiyoruz?
Miray:X Polis Müdürlüğü.
O sira yaninda oturan genç adam kendini tutamaz guler.
Miray:Ne guluyorsun lan manyak misin
Fatih:Yok değilim sadece ayni yer oldugundan guldum tesaduf iste
Miray:Gupe gündüz bni mi takip ediyorsunuz yoksa siz
Fatih:Ne sacmaliyorsun sen bnm kimseyi takip ettigim yok hele senin gibi kadin kiligina bürünmüş bir erkegi hiic
Miray:Erkekmis kendimi savunuyorum sert cikisiyorum diye erkek mi oluyorum
Fatih:Tam olarak bn anlatamadim herelde ayni yer olmasi sizi neden bu kdr sasirtti
Miray:Cunku bn butun calisanlari nerdeyse tanirim senin gibi birisini daha önce hic gormedim.
Fatih:Yeni atanmis olabilir miyim mesela?
Miray:Nasil yani sen yoksa bizim amirimiz misiniz? Olamaz de mi bir kere amir dedigin cok genc olmaz orta yasta falan olmali.
Fatih:Gelince gorursunuz bnm kim olduğumu fazla merak iyi degildir benden soylemesi.
Aradan biraz zaman gecer ikisi de susar sonra taksi istenilen yere gelir ve ikisi de iner.Miray icinde bir telasla yukari cikar.Kafandasinda ki sorulari bir türlü atamaz az sonra gerçekten ne olup bittiğini ogrenecegi dusuncesiyle sakinlesir ekip arkadaslarini selamlar.Iceri tahmininde ki gibi Ortaca yasli bir adam gelir.Kendini tanitir yeni amirleri olduğunu soyler.Miray bir oh ceker.Taksideki genc adam icin bir suru laf saydirirken yeni amirleri sorar:
Taner:Bir sey mi dediniz
Miray:Yok bir sey sabah tatsiz bir olay oldu onun icin soyleniyordum sizinle bir ilgisi yok amirim.
Taner:Iyi oyle olsun. Bu arada arkadaşlar size yeni ekip arkadasinizi tanistiricam kendisi oglum olur.
Miray gozlerini devirmistir o sira.Cok tanidik bir ses isitir."Yoksa bu: deyip donup baktiginda sabah tartistigi genc oldugunu anlar.
Taner:Fatih Saracli yeni ekip arkadasiniz siz tanisin sonra goreve cikarsiniz az once telsizden haber geldi Beyoglu xxxxx adresi bir ceset bulunmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Tesadufleri Sever
Художественная прозаMiray Ar abisinin kaybindan kendini sorumlu tutarak buyumustur.Tek tutunagi bir gun abisini bulmak umuduyla polis olmaya karar vermesiyle baslar.Basta ailesi kabul etmese de sonunda onlara da kabul eder.Her kayip davasinda kendi abisinin şahsına uya...