Chapter 1❀

146 5 3
                                    

HALLO ALLEMAAL IK VIND HET ZO SPANNEND MIJN EERSTE BOEK OP WATTPAD EN OJA BIJNA VERGETEN ALS JE ME NADOET DAN RIJD IK JE OVER MET MIJN EENHOORN 🌸

"You are so beautifull only you can be so perfect like you!"

"Arrrrgh!" schreeuw ik. School en het ergste is dat ik zelf op moet staan. Mijn ouders zien me niet staan. Ze zien alleen mijn zus staan. Ze noemen haar perfect alleen omdat ze goeie cijfers haalt en advocaat wilt worden net als mijn ouders.

Ik daar integen wil iets met mijn leven doen. Maar dat vinden ze typisch meisjes praat en mijn vader is nog het ergst van allemaal. Hij drinkt soms. Je zult wel denken welke advocaat drinkt er nou nou mijn vader. Hij wou nooit een advocaat worden hij wou games ontwerpen maar mijn moeder zij als je geen advocaat wilt worden hoef ik jouw niet dus werdt hij een advocaat, raar genoeg . En door al het stressen drinkt hij. Hij zegt dat het hem laat ontspannen. Hij liet me het zelfs een keer proberen. En ik ben pas 15 en dat hij daardoor kan ontspannen...Iel het is zo vies! Maar ik moet er mee leven dus het wordt tijd om op te staan jammer genoeg.

Ik ga onder de douche staan en borstel daarna mijn haar en trek mijn nieuwe jurk die ik gister heb gekocht. Ik lijk er zo dun en mooi in maar dat ben ik toch ook.

Trinngggg! Daar gaat de deurbel. Ik doe open en daar staat mijn bestie Rachel. Soms wil ik haar wel zijn. En dat klinkt gek want ik heb geld, ik woon in een villa, en ben rijk. Vandaar woon ik in een villa. Maar het voelt niet altijd goed. Ik moet me anders voordoen dan ik ben en Rachel kan gewoon haar zelf zijn. Haar ouders zien haar wel staan. Ik pak mijn tas en ,roep ik ga naar school! Ag laat maar niemand maakt het toch iets uit.

HEEY ALLEMAAL!!!! Ik heb lang niet meer ge update. IK WEET HET SORRY, MAAR IK VINDT HET MOEILIJK OM LEESTEKENS TE PLAATSE , MAAR BOEKEN SCHRIJVEN VINDT IK WEL LEUK. IK HEB MOEITE MET SOMMIGE WOORDEN SCHRIJVEN. HIER KOMT EEN NIEUW STUK ( GEEN NIEUW HOOFDSTUK )

Toen ik en Rachel op school aankwamen zag ik een groepje om iemand heen staan. Ik ging kijken wat er aan de hand was er stond een meisje midden in het groepje ik had haar nog nooit gezien, maar dat is logisch want ik let niet veel op anderen mensen wel op wat ze aan hebben. Maar dit meisje had ik echt nog nooit gezien. Ze had rood haar en hazelnoot bruine ogen. Ineens keek ze me aan en liep ze rigtin mij. "heey mijn naam is Brittany".

Ik keek haar verbaasd aan en zei, "Ehem ik denk dat mensen jouw de regels nog niet hebben verteld" ik ben populair, als je dat niet bent dan praat je niet met me en kijk je me ook niet aan, is dat begrepen.

Oh dus jij bent zo'n type he? "Pardon!!". Je hebt me wel gehoordJij bent zo'n populair type dat denkt dat ze de beste is". "Ehem ik denk het niet alleen iedereen denkt het ". "Oké weet je wat ik ben hier niet gekomen ok ruzie te zoeken". Ik loop weg en denk wat een lozer ik zie Rachel met een jonge praten. Het is micael ze heeft echt een mega crush op die jongen ze fleurt de continu met hem, maar zelf heeft hij dat niet door.

Verderop zie ik Cameron staan. Ik ren naar hem toe en geef hem een kus. "Heey" hoi zegt hij nogal bot terug. "Hey wat is er." Hij zegt er is niks ik ben alleen moe, maar in mijn gedachten weet ik dat er iets is. Maar ik vraag maar niks. Ik heb echt geen zin in ruzie.

"Ik ga even naar Rachel." Oké reageert hij nog botter, maar ik let er niet meer zo op. "O en zorg er even voor dat je vriendin ophoud met flirten met mijn beste vriend!" Ik roep sarcastisch ja zal ik doen! Ik pak Rachel bij haar arm.

"Auw!" Dat was echt nergens voor nodig! Het is een noodgeval zeg ik. Er is een nieuw meisje en mensen vinden haar aardig, en Cameron doet super bot tegen me. Wat is er gebeurt!!! Schreeuw ik wanhopig.

Hey het komt vast allemaal goed probeerde Rachel me gerust te stellen. Het klinkt meschien raar, maar ik wil helemaal geen nieuwe mensen op deze school ik heb al zo lang aan mijn reputatie gewerkt ik kan het niet laten gebeuren dat dat straks instort. En waarom zou Cameron zo doen? Mij. Heelen dag is verpest!!!!!!

OKE WAT VONDEN JULLIE ERVAN IK WEET HET IK BEN ECHT NIET GOED IN KOMA'S ZETTEN DAT WAS ALTIJD MIJN ZWAKTE PUNT AL, MAAR IK GA EXTRA HARD OEFENEN. EN ALS IK GOED LEESTEKENS KAN ZETTEN GA IK ECHT SUPER VEEL UPDATEN!!!!!

WannabeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu