"Romeo si fufa de Julieta"
Julietaa esti acolo fa??
Faaa Julieto nu merit sa mor pt tine daca nici nu raspunzi cand te strig asa ca dute dracu de fufa.
Auzi si tu eu stau in frig si ii spun ca o iubesc iar tarfa sta in castelul ei darapanat la caldurica si ma ignora.
Printesa spurcata care esti, cica nu sunt destul de bun pt ea.
A dracu curva a pus si caini sa ma manance dar lasa ca am pus puricii sa.i manance pe ei
Asa si apoi a pus gardieni ( gorilele asa cum le zic eu fiindca frate sunt cat un munte) sa ma bage in temnita dar i.am pacalit cu o marioneta din paie si acum biata de ea putrezeste in temnita( mai bine ea decat eu) iar acum incerc sa intru in palat sa ajung la ea dar inca ma gandesc la un plan.
Si mi.a venit o idee stralucita am zis sa fac ca "intr.o poveste incalcita" doar ca nu aveam atata par (mai ales ca eu abia am trei fire in cap ) asa ca am luat o frangie pe care am reusit sa o fac sa se prinda de ceva si am inceput sa urc catre balconul ei ( aseara a plouat si caramizile erau alunecoase asa ca am dat de cateva ori cu capu in perete).
Cand am reusit sa ajung pe balconul ei eram plic de lovituri in freza ceea ce ma faceau sa arat si mai chipes ( da stiu imi place sa ma laud dar n.ai ce sa.mi faci)
Am intrat tiptil ca sa nu o trezesc din somnul ei de frumusete ( poate dormi si un an ca tot curva ramana).
Imi venea sa mor cand am vazut ca era doar in niste boxeri si un sutien cu un decolteu bestial.
Eu fiind un prost in timp ce salivam uitandu.ma la ea am calcat stramb si am cazut facand toata camera sa se cutremure.
Aceasta cand m.a vazut a inceput sa urle la mine:
-Ba retardatule ce dracu cauti tu in camera mea credeam ca esti in temnita!?!
- Pai in temnita e doar o marioneta de paie si am venit aici fiindca "te iubesc" si nu pot trai fara tine si formele tale asa perfecte.
-Iesi naiba din camera mea!!!
-Si daca nu vreau?
-Voi chema garzile (gorilele).
-In cazul asta eu o sterg de aici! si atunci am sarit ca ars pe balcon iar cand am facut contact cu solul cred ca mi.am rupt nasul.am tot alergat pana am dat de un bar si in momentul ala am hotarat sa.mi omor tristetea in bautura.
Intru si ma pun la bar unde cer o varietate de bauturi alcolice.In timp ce beam ma tot necajeam ca nu am reusit sa o am doar pt mine macar o noapte.
Am stat ce am stat si apoi am plecat spre casa mea ocolind castelul.
Eram ata de beat incat ma balanganeam in toate parte pana am cazut intr.un sant si acolo am ramas.
ȘFARȘIT
CITEȘTI
Romeo si fufa de Julieta
HumorEste vorba despre un tanar print care se indragosteste de o curva de pri tesa si intr.un final ajunge singur