Uyandım ve sadece yanımda Remus vardı . Uyandığımı görünce hemen bana sarıldı .
"Ö-özür dilerim ." Dedi bende ona sarıldım.
"Kim bi ölüm yiyeni sever ki " dedim ve bana baktı. Sadece baktı ve gözleri doldu.
Bende sonra elini tuttum. Ve biraz da olsa yüzü güldü.
Ne kadarda zor olsa bu doğruydu. Ben bir ölüm yiyendim. Ama kurtulucam . Söz veriyorum...
"Remus odamda bir kitap var siyah Kapaklı getirir misin ve mor ışığı ." Dedim ve
Hemen gitti.
Remus'un gözünden
Mia benden bir kitap ve verdiğim mor ışığı istedi.
Hemen merdivenlere doğru yöneldim . Paraloyı söyledim . Ve odasına gittim . Kitabı açınca içinden bir sayfa düştü . Elime alınca bir sayfa düştü .
Sayfada hiç birşey yoktu . Ama ben yine de kitabın içine koydum . Ve çekmeden mor ışığı aldım .
Ve hemen yola çıktım .
Ve sevdiğimin yanına gittim . Orda uyuya kalmış bende yanındaki koltuğa yattım . Ve bende uyumuşum.
Mia'nın gözünden
O gelmediğinde bende uyudum.
Sonra kalktığımda elindeki kitap ve ışıkla yanımdaki koltukta uyumuş . Sonra onun yanağından öptüm.
"Beni öpmeyi bu kadar seviyorsan , ben herzaman burdayım" dedi ve gülümsedi .
Bende yanağımı uzattım . Ve oda geri çevirmedi.
Sonra yanıma gelmesi için işaret yaptım . Ve yorganı başımıza çektim .
"Çok hızlısın Mia hanım " dedi ve o karanlıkta bile güldüğünü gördüm .
Bende hafifçe koluna vurdum . Ve ışığı açtım .sonra kitaptaki yazılar ışıldamaya başladı.
Ve Remus'un ağzı açık kaldı. Bende elimle ağzını kapattım.
"Evet bununla bu işaretten kurtulucam. " Dedim gururla
Sonra yırttığım sayfanın devamını okudum
"Evet ... Şimdi bunları yapınca kolumdaki işaretteki yılan kolumdan çıkıcakmış.
Falan filan . Sonra yorganı üstümüzden attık ve gülmeye başladık.
Bir anda kapıda beliren eski arkadaşlarım belirdi. Ve bende gülmemi durdurdum.
Yanıma geldiler. Ve hepsi tek tek özür dilediler. Yeni olan kızlar Lena ve Rose'muş . Ayrıca kimse Remus'la sevgili değilmiş . Çok mutlu oldum .
Ben kızların neden bu zamanda geldiğini merak ettim. Ve sormaya karar verdim.
"Siz neden okula bu zamanda geldiniz ? Yani neden ilk açıldığında gelmediniz? " Dedim.
"Bazı özel sebeplerden dolayı , sonra anlatırız . " Dedi Rose .
Lena ve Rose bir yerden tanıdık geliyor. "Sizin soy isimleriniz ne ?" Dedim
"Weasly " dedi Lena
"Potter"dedi Rose . "NE?! Sen James'in kardeşi miydin ?" Dedim biraz yüksek bir sesle" ,"Evet . Evet ben onun kardeşiyim ." Dedi gülerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİA SPRİNT - GİNEWALD [ MARAUDERS ]~Askıda~
FanfictionBen sadece öylesine bir kızdım • Kendimi ait olduğum yerde buldum • *Evet ilk kitabım olduğu için başlarda baya acemiydim. Her geçen gün kendimi daha çok geliştirmeye çabalıyorum.*