Arabayı sahile doğru sürdüm
"Nereye gidiyoruz matteo"
"Seninle konuşacağım ız önemli bir şey vardı ya onu konuşmak istiyorum "
"Tmm ozaman"
arabayı durduktan sonra lunay beraber indik"Luna sen benim için çok özelsin bunu asla unutma olur mu "
"Tamam".
"Ben seni çok seviyorum luna "
".........."
"Bişey demiyecek misin . Haklısın bu anı oldu ama"
"Ben de seni çok seviyorum matteo"
Matteo luna'yı tam öpecekken emilya geldi"Noluyor burda "
"Sanane emilya senin ne işin var burada "
"Asıl senin ne işin var sevgilimin yanında"Lunadan
"NE "
",Al bak şu fotoğraf a "
"Buna inanamıyorum sana inandığıma inanamıyorum"
"Luna bak açıklayabilirim "
"Neyi aciklayacaksin ya! Neyi" diyip oradan uzaklaştım şuan ağlıyordum beni kandırdı gerçekten napacagimi bilmiyorum ona güvenmemeliydim eve geldiğimde kızların hepsi oradaydı"Luna noldu bu halin ne sen iyimisin"
"Beni aldattı"
"Kim aldattı kızım konuşsana "
"Matteo bana yalan söyledi o a inanmamaliydim "
"Noldu herşeyi anlatsana "
"Ben matteoyla beraber balodan çıktıktan sonra matteo beni. Sahile götürdü beni sevdiğini söyledi "
"Eee ne güzel işte "
"Sonra emilya geldi bana bir fotoğraf gösterdi i fotoğraf da emilya matteoyu opmustü işte "
"Matteo seni aldattım yani "
" Ben odama gidiyorum sabah konuşuruz"
"İyi geceler"
Sabah olduğunda üstüme bir askılı beyaz buluzy ,birde siyah pantolon giydikten sonra kahvaltı yapmadan hastaneye gittim matteo'yu gördüm onu gormemis gibi yaptım ama o beni kolumdan tuttu.
"Matteo bırak kolumu seninle konuşmak istemiyorum "
"Luna beni dinlemelisin"
"Seni dinlemicem sen benim için bundan sonra bir hiçsin duydunmu benden uzak dur "
" Luna sana bunu kanıtlıyacam senden bu kadar kolay vazgeçmeyecem " matteo bunu dedikten sonra Micheal geldi
"Luna bir sorunmu var"
"Hayır hocam bir sorun yok "
"Tmm ozaman biz gidelim "
"Olur hocam"