part 35

1.3K 100 21
                                    

Gulf "အဲ့တာ ဘာဖြစ်နေကြတာလဲ!!"

Gulf အော်သံကြားတော့ ... အိပ်ပျော်နေရာမှ mewလန့်နိုးသွားခဲ့တယ် ...pufaiလည်း မတ်တပ်ရပ်ပြီးသား ....
Mew gulfအနား သွားပြီး

Mew "ဘာ မှမဖြစ်ပါဘူး gulfရဲ့ "

Gulf "နမ်းနေကြတာလေ ...ဘာမှမဖြစ်ဘူးတဲ့လား"

Mew "မနမ်းပါဘူး ကိုယ်ဆေးရုံကပြန်လာတော့ အရမ်းပင်ပန်းတာနဲ့ မှေးခနဲအိပ်ပျော်သွားတာပါ"

Gulf "တော်ပါ ... ကျတော့်မျက်လုံးနဲ့ကိုယ်တိုင်မြင်တာတောင် ဘာလိမ်ချင်နေရတာလဲ"

Gulfကို pufai လာပို့တဲ့နွားနို့က gulfကမသောက်ခင် သူ့ယောက်ျားပြန်လာပြီလား အောက်ဆင်းကြည့်တော့ အခုလိုမြင်လိုက်ရတာပါ ...သူမြင်ရတဲ့ဘက်ကကျတော့ နှစ်ယောက်လုံးနမ်းနေတယ်ထင်ရတာ တကယ်တော့ ထိလည်းမထိခဲ့သလို ..mewလည်း အိပ်‌ေပျာ်နေခဲ့တာ ...

Mew "gulf ...မောင် မလိမ်ဘူး ...!!"

Mew အော်မိလိုက်သည်

Gulf "ကျတော့်ကို အော်စရာမလိုပါဘူး ...အော် ဘာလဲ လူမိလို့ ပေါ့ဟုလား ...ဖောက်ပြန်နေတာ ရိပ်မိပါတယ် ...ညမနဲ့မို့ မဟုပါဘူး ထင်တာပါလို့ဆိုပြီး ငြိမ်နေခဲ့တာ ...အခုမှ တကယ်ကြီး ..."

Gulf က အစထဲက သူမြင်ရသလောက်ကတော့ ...mewနဲ့pufaiဖြစ်နေတယ်လို့ပဲ ထင်နေခဲ့တာပါ ...pufaiကတော့ ဘာမှဝင်မပြော ..mewရှက်ပြီလေ သူမှမလုပ်တာ

Mew "gulf ...ကိုယ်မလိမ်သလို မဖောက်ပြန်ဘူး ...မင်းအပေါ်အခုထိ သစ်စာရှိတယ် ...ကိုယမဘာမှမလုပ်ဘူးကွ "

Gulf "တော်ပါတော့ ရပါပြီ ...ကျတော်မကြားပါရစေနဲ့တော့  ..နောက်ဆုံးတော့လည်း မောင်လည်း ...အတူတူပါပဲ "

Gulf ငိုပြီး အပေါ်ပြန် တက်သွားသည် ...
Mew ဘာလုပ်ရမှန်းမသိ အဲ့နေရာမှာပဲ ရပ်နေမိတုန်း  ...
Gulfအပေါ်ထပ်ကနေ ...phယူပြီး အပြင်ထွက်ဖို့ သွားတော့မှ mew gulfအနား အမြန်သွား လက်ကို ဖမ်းဆွဲလိုက်ပြီး

Mew "gulf "

Gulf "လွှတ် ကျတော့်ကို အဲ့လက်တွေနဲ့လာမထိနဲ့ "

လက်ကို ရုန်းလိုက်သည်

Mew "gulfဘယ်သွားမလို့လဲ ကိုယ်ဝန်ကြီးနဲ့လေ"

The Future👪👪 ( အနာဂတ် )(Complete)Where stories live. Discover now