Smith Fearfall bir çöpçüydü. Ve bu kumsal onun bölgesiydi. Teneke kutunun dans ederek dalgaların içine batıp çıkarken onunla dalga geçişini izledi. Bekledi. Beklemeyi iyi bilirdi. Sonunda ‚ avı ulaşabileceği kadar yakınına geldi. Smith suyun içinde güçlükle ilerledi. Pantolonunu kaplayan plastik ‚ kuvvetli rüzgarın etkisiyle çıtırdayıp koptu. Teneke kutu ondan uzaklaşmıştı. Gözlerini avından ayırmadan dikkat kesilerek bekledi.
Metal silindir kutunun gümüş parıltısı bir kez daha tuzlu suyun üzerinde gözüktü. Smith ileri doğru uzanınca sert metali bir an parmaklaırının ucunda hissetsede teneke kutu onu kavrayamadan elinden kaydı. Öne doğru atılarak kutuyu bir kez daha yakaladı ve iki eliyle sararak onu sıkıca kucakladı.
Kumsala geri döndüğünde onu incelemeye başladı. Sivri kum taneleri gözlerine batıyordu. Kırmızı yıldızı ve art arda dizili harfleri fark etti. N- I- C - E - N - E. Bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu. Teneke kutuyu ‚ o sabah bulduğu diğer hazineleri koyduğu kenevir çantasına taktı.
Karşısında uzanan uçsuz bucaksız ‚ dalgalı gri suyun üzerinde bir martının çığlığı duyuldu. Smith durarak ufka doğru baktı. Ürperdi. Sonra paltosuna sıkıca sarılarak arkasına döndü ve eve doğru yola koyuldu.
_ Herkese selaam . Bu benim ilk gençlik kurgu kitabım .Kitabı aldığım ilk gün bitirdim çok sürükleyiciydi elimden düşüremedim. Kitabı bitirdiğimde ' VAY bee!! kitap aşırı müktü.' diye yastığımı dövdüm.. Eğer bu kitabı severseniz (kesin seveceksiniz) sizi sevindirecek bir haberim var!!! Bu kitabın 2.'si çıkmış!!!Adı ' Son Kelime ' bunu bitirince o kitabı yazacağım 😉sizleri seviyorummm iyi okumalarrr!!,_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liste
Teen FictionArk şehri ‚ Dünya 'daki son güvenli yerdir .İnsanların hayatta kalması için Ark'taki herkes 500 kelimeyle sınırlı listeye göre konuşmak zorundadır. Letta dışında herkes... Kelime ustasının çırağı Letta ‚ var olan bütün kelimeleri yazıp okuyabilme ay...