"Ha deg langt vekk Lila! Ingen liker deg, ikke en gang foreldrene dine hjør det!" skrek Sophie og spente meg hardt i magen. Jeg lå sammenkrøpet på gulvet vesiden av ytterdøra til skolen, hun hadde rett.. Hverken mamma eller pappa brydde seg om meg, for hadde de gjort det, hadde de ikke reist da eg var fem. Jeg reiste meg opp, men datt fort sammen igjen pga smerten, jeg hørte folk le, og aå meg rundt. Og der, borti det ene hjørnet, sto alle lærerne å lo seg ihjel av meg! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg bare lukket øynene, å fikk meg selv langt vekk. plutselig hørte jeg en høy pipelyd, jeg tenkte *Faen, ikke sykehuset igjen!* men det var ikke sykehuset i dag, det var en lastebil som kom for å levere varer Til skolen, jeg måtte ha sovnet. jeg gikk hjemover, og da jeg hadde låst opp døra, så jeg noe jeg aldri hadde trodd jeg måtte se igjen.
Broren min, han stod der med det stygge gliset sitt, og spurte "r du klar for en omgang søss?" jeg viste at det ikke nytta å si nei, så jeg bare sukket, å gikk etter han inn på rommet hans. da vi var ferdig, gikk jeg i dusjen for å få slukt meg rein. Jeg hørte at ytterdøra ble slengt opp, og en mørk, skikkelig skummel mannsstemmer ropte inn i huset "DET ER POLITIET! JONAH ANDERSSON, DU ER ARRESERT FOR VILDTEKT OG DRAP!" jeg kledde på meg, og da jeg kom ned i stua fant jeg Jonah i handhjern og han så skikkelig skummel ut, nå slapp jeg hvertfall han for en stund.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sry for liten del, og for at jeg sletta den forje historien min, men jeg følte ikke for å skrive mer på den.. men håper dere kommer til å like denne!xoxo Frida💕
YOU ARE READING
~Det som forandret alt~
Teen FictionLila har egentlig aldri vert bra nokk, ikke tynn nokk, ikke pen nokk, og hvertfall ikke populær nokk..! På bursdagen er det eneste hun ønsker seg, hvertfall en venn, men det kommer ikke til å bli så enkelt som hun tror.