CAPITOLUL 2 REINTOARCEREA PE TERRA
Odata ajunsi Selenii pe Pamant, mai exact la vechiul lor loc de aterizare, platoul Nasca. Ei au scanat atmosfera pentru a vedea daca ea s-a modificat de cand ei nu au mai fost pe Pamant. atmosfera e cam lafel, dar poluarea i-a fortat sa foloseasca aparate de respirat.
O patrul cu nave de mici dimensiuni s-a dus sa caute cea mai dezvoltata asezare umana. Au fost uimiti cat de mult au evoluat oamenii, fiindca in tot timpul in care au foft pe pamant, oamenii nu s-au dezvoltat deloc. Aici in New York (da stiu e america de nord chiar new york)un grup de prieteni de vreo 20-25 de ani: Jack, Kevin, Mike si Jean care mergeau pe strazile linistite din suburbia new yorck-ului, au observat in departare o lumina stranie si inexplicabila deasupra bloc inalt. Ei s-au dechis sa se echipeze bine, sa se intalneasca si sa plece in spre locul unde a aparut lumina. au mers ce au mers si dintrodata au vazut o silueta mica gri si cu niste ochi negrii instelatzi. Brusc au auzit un tipat puternic... S-au sa vada care e treaba... sunetul provenea dint-o casa din apropiere, avea usa deschisa, cand au intrat in sufragerie au fazut-o pe vechina lor insangerata, cu niste dispozitive electronice ciudate pe langa ea... Ei s-au uitat la acele dispozitive, care atunci cand erau atinse se luminau... Oricat de curajosi puteau sa fie totusi au fugit speriatzi la mike acasa. Ei au hotarat sa mearga si urmatoarea zi sa cerceteze... dupa ce s-au intalnit toti au mers sa se mai uite in acea casa, dar politzi era acolo. Nu s-au lasat si au asteptat seara sa vina si au plecat din nou. un zgomot puternic s-a auzit din spate... cand s-au intors au observat ca Jack a disparut... Au hotarat sa il dea disparut pe Jack, la politzie... in aceea seara toti au avut cosmare cu acele fiintze ciudate. ca apoi cand s-au trezit fiecare sa vada ca usile si geamurile lor erau deschise si nu era nimeni in casa...
In toata lumea si nu numai in america se intampla lucruri si aparitzii stranii... in tot now yorkul armata mishuna pestetot.
CITEȘTI
Sellena Extraterestrii sunt aici
AcakINTRODUCERE In univers sunt mai multe galaxii decat stele in galaxia noastra (Calea Lactee). Este imposibil ca in univers sa nu existe alte civilizatii cel putin la fel de inteligente ca a noastra fara sa mai vorbim despre organizmele monocelu...