6.Bölüm: Deniz Efendilerinin Mücadelesi

15 0 0
                                    

Sevgili Günlüğüm,

Geçmişe geleli bir hafta oldu. Bu hafta boyunca Chibi Mamo ile birlikte okula gidemedik çünkü gelecekten geldiğimiz için okul çağında değiliz, yani yetişkiniz. Babam okul müdürü Haruna Sakurada'dan ikimiziçin uzun süreli bir izin aldı. Haruna Hanım, anneminortaokul yıllarındaki İngilizce öğretmeni olduğu içinanlayış göstererek izin verdi. İkimize e-posta üzerinden ödevler ve ders notları gönderilmesini sağladılar. Biz de gönderilen ödevleri zamanında tamamlayıp gönderdik.

Okula gidemediğimiz için Chibi Mamo ile birlikteöğlene kadar yatıyoruz. Babam evden çıkarken koruyucularımdan yaşça en büyüğü olan Demeter'i uyandırdı. Demeter, Kousagi'ye kahvaltıyı verdikten sonraonu okula gönderir, ben uyanana kadar kendi odasında zaman geçirir. Demeter, Cüce Gezegen Ceres'in kraliçesi olsa da bana en yakın koruyucumdur.

Gelecekten geleli bir hafta oldu. Hâlâ Helios'u çoközlüyorum. Rüyamda Elysion'daki karagül bahçesinde beni öptüğünü görüyordum. "Chibi Usa!" sesiylebirden uyandım. Gözlerimi yavaşça açarken karşımdaDemeter'i gördüm. Öğle yemeği için beni uyandırıyordu. "Günaydın!" dedikten sonra esnemeye başladım.

"Ne günaydını, öğlen oldu. Hadi hazırlan. Sofradaseni bekliyoruz. Öğle yemeğinden sonra evi temizlemeye başlayacağız, çünkü annen geldiğinde evi dağınık görmemeli," dedikten sonra odadan çıktı Demeter.Ben de onun arkasından: "Tamam," dedim. Yatağımdan kalkıp gardıroptaki en güzel kıyafetimi giydim.Aynanın karşısına geçip saçlarımı düzelttikten sonra odadan çıktım.

Demeter, çok güzel bir sofra hazırlamıştı. Sofrayıgörünce:

"Meğer kurt gibi acıkmışım," diyerek sandalyemeoturdum. Demeter de gülümseyerek:

"Küçük Hanım, sen hiç değişmezsin," dedi ve ardından benim için hazırladığı tabağı önüme koydu. Tabağımdaki yiyeceklere odaklanırken Hera, meraklı bir şekilde:

"Akşam Petz'in doğum günü partisine gidecek misin?" diye sorunca başımı kaldırıp ona baktım. Ağzımdaki lokmayı yuttuktan sonra yosun çayından biryudum alarak: "Tabii ki gideceğim," diyerek karşılıkverdim.

Athena, meraklı bir şekilde: "Onun Kara Hanım ikensevgilisi Sapphir'le öpüştüğünü annen ve baban bizeanlattı. Petz, bunu biliyor mu?" diye sorarak yine zekâsını konuşturdu. Bu soru karşısında çok şaşırdım. Nediyeceğimi bilmiyorum. Boğazımı temizlemek için yosun çayından bir yudum aldıktan sonra sakin bir şekilde: "Dediğin şeyi pek hatırlamıyorum. Kara Hanımiken yaşadıklarımı annem ve babam bana anlattı. Birde Sapphir artık yok. Bence Petz bilse de kızmaz. Hürirademle onunla öpüşmemiştim," diyerek açıklayıcıbir şekilde yanıtladım.

O sırada kahvaltısını bitiren Chibi Mamo, başparmağını sallayarak: "Kızlar! Kızlar! Chibi Usa'nın kalbinde sadece Helios vardır. Sapphir ve babamla öpüştüğü anların hepsi onun iradesi dışındaydı. Bu konuyu kapatınız," dedi ve tabağını alıp mutfak tezgahına koydu. Daha sonra gülümseyerek: "Afiyet Olsun. Ödevlerimi yapmak için odama gidiyorum," diyerek odasınadoğru yürüdü.

Sapphir değil de Kara Hanım iken babamla öpüştüğümü neden hatırlamıyorum? O benim babamdı. Kötülük beni bu kadar mı raydan çıkardı? Bunları düşünürken Hestia'nın neşeli bir şekilde: "Doyduysakkalkalım. Önce bulaşık yıkayalım daha sonra evi temizleriz," deyişiyle düşüncelerden sıyrıldım. Sadece,"Doydum," dedikten sonra tabağımı ve bardağımı tezgâha bıraktım.

Öğle yemeğiyle birlikte koruyucularımla evi temizlemeye başladık. Babam doktor olduğu için evdekihijyene çok önem verir. Annem de onun yüzünden titizlik hastası oldu. Salon ve odaları elektrikli süpürgeyle temizlerken koruyucularım da cam ve kapıları siliyordu. Birden kapının açıldığını işittim. Babam,elindeki çantayı komodine bıraktı. Neşeli bir şekilde:"İyi akşamlar! Kızlar hazırsanız tapınağa gidiyoruz,"dedi. Zaman ne kadar da çabuk geçmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Chibi Usa'nın Resimli GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin