Öncelikle vay canına!Kitabın okunacagini düşünmüştüm ama seveceginizi ve Bölüm bekleyeceginizi dusunmemistim.Bu beni çok sevindirdi ve cok tesekkur ederim♡.
Buraya okuduğunuz tarihi ve saati yazar mısınız?
Ben 17 Aralık 01.00 da bitirdim."Yani şimdi birinizin annem babam gibi falan olmasi gerekiyor öyle mi?"Natasha omuz silkti ve kafa salladı"En azından ihtiyaçlarını karşılayacak birine ihtiyacın var.Ben Stark i öneririm eminim hiç zorlanmaz."Thor gülmeye başladı"Stark mı?Saçmalama!O ne anlar çocuk bakmaktan hem onu sinirlendirmek gibi bir riski göz önüne alabileceğini hiç sanmıyorum."Kaptan daha ciddi bir sesle katıldığını belirtti biraz sonra herkes tartismaya baslamisken tam söze atiliyordum ki "Peki tamam!"dedi Stark ona bakıp güldüm"Hani bende bir insanım falan bana da fikrimi sorsanız."Thor az önce gözünden gelen yaşları silerken"Teknik olarak insan degilsin."Ona sinirle baktım"Sende değilsin ve sen bir kralsın en azından prens uzayda seyahat edebiliyorsun ve birçok tür gördün.Sanirim kimse sana yaşayan herseye saygı duyman gerektiğini öğretmedi."Natasha koltuğunda daha da yayılarak"Bunu diyen kız da bize çok saygı duyarak bir gece boyunca bizi dondurdu."Oturduğu koltuğa iyice yaklaşıp üstüne eğildim"Bunu diyen kişi de gözünü dahi kırpmadan yüzlerce kişi öldüren bir süper asker.Bunu demek için pek uygun biri olduğunu düşünmüyorum Natalia Alinovna Romanova nam-ı diğer Black Widow!"Natasha dik oturup koltuğa tamamen dayandığında artık herkes susmuş bana bakıyordu"Müsadenizle"deyip mutfağa gittiğimde herkes birbirine tuhaf ve ilginç bakışlar atıyordu bunu bilmek için alim olmaya gerek yoktu.
/5 dakika sonra
"Natasha mı!?"dedi Bruce sesini gayet yükselterek"Dalga mi geçiyorsun!?"onu sakinleştirmek için gelen Stark'ı tek koluyla itip konuşmaya devam etti.Stark en azından denedim dercesine diğerlerine bakıp Bruce'a döndü"Ona dediğin onca şeyden sonra mı!?"dudagimi büzüp elimde ki kaymak birasini sehpanin üzerine bırakırken"Aslında... dedim gayet sakin bir sesle"bende onun gibi sadece doğruları söyledim."Bruce'un sinirden damarları belli oluyordu"Sadece doğrular ha!?O doğruları birde benim için söylesene ne kadar dürüstmüşsün görelim!"Ben birsey demedim görüyorsunuz kendisi istiyor"Babandan kaynaklı bir öfke kontrol sorunun vardı çocukken annenin ve senin gördüğün şiddet asla aklından çıkmayan taze bir acı olacaktı seni suclayamam ben olsam bende öyle olurdum.Bir Laboratuvar kazasında -daha dogrusu orada yaptigin bir fedekarlik sonucu-aldığın yüksek seviyede Gama işini sonucu Hulk oluştu ve yeşil adamla ara sıra aranız bozulsa da ondan sende vazgeçmiyorsun çünkü artık sadece beden değil ruhen de bir şekilde aynı ruhu paylasiyorsunuz ve bu da sizi ayrılmaz bir ikili yapıyor.Aslinda-"lafımı bölen Bruce'un yumruğuydu yarı Hulk yarı kendi sesiyle "SUS ARTIK!"dedi yerden kalktım kafa salladim Any'e birşey oldu mu diye kontrol ederken Stark "Bence ben Romanoff 'tan daha iyi bir seçeneğim hem senin de dediğin gibi o bir süper asker ve seri k-"lafını bölen sessizce parmağıma götürmemdi dakikalarca sabit durup bunu yapınca dikkatini çekmiş olmalıydım ki devam ettim "Natasha en iyisi ve o bir kahraman o çok fazla kişi öldürmüş olabilir ama bir o kadar da insan kurtardı o iyi biri ve ben bunu biliyorum ve aslında Stark o kadar iyi bir aday değilsin yani Ee-e"Stark kaşlarını çatarak ayağa kalktı "Ne demeye çalışıyorsun?"yutkundum "Yani bunu hepimiz biliyoruz ki senin aktif bir gece hayatın var ve ben bu tür şeylerin insanı değilimdir pek yani-"devam etmeme izin vermeden atıldı "Ah peki,siz 2 bayan genç ama yaşlı birlikte çok iyi idare edersiniz zaten hihi en iyisi!"Bir an duraksadim"Pekii-Ah Nat hadi gel sana evi gezdireyim" deyip ayaklandım.Bayadir susan Wanda "Ne evi?"dedi gülümsedim "Hadi amaaa beni öylece kalacak bir yerim dahi olmadan göreve gondereceklerini düşünüyordunuz herhalde."Natasha ayağa kalktığında ona kolumu tutmasını söyledim ve cisimlendik.
Biraz kısa bir bölüm biliyorum ama bundan sonra daha hızlı ve daha uzun atacağım.Bugun biraz tuhaf bir gündü
ve benim doğum günümdü.Bir kitabıma doğum günü hediyesi olarak bölüm atmak istiyordum ve o bu oldu.Umarım bölümü beğenmişsinizdir begenmediginiz mantık hatası yada yazım hatası gördüğünüz yerleri söylemeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Witch
Science Fiction"Yenilmezleri yenmenin bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim." ✨️Eylül 29: #hood #1