Hej já nevím.

17 4 3
                                    

Bylo krásné slunečné ráno a Cara se vzbudila v 10:59. Když vstala z postele šla nejdříve dát najíst otrokům co má ve sklepě a potom si vzala snídani. Když se nasnídala tak si lehla zpátky do postele a šla znovu spát. Když se znovu vzbudila bylo 23:00. Cara vzala do ruky mobil a jen co ho zapnula vlezla na discord.

Cara: ,,Dobré ráno."

Michal:,, Je 23:00 kámo."

Cara: 👁️👄👁️✨I don't give a fuck

Michal: ,, Nudím se."

Cara: ,, Já taky."

Michal: ,,JoJo?"

Cara: ,, Jasný."

*Time skip*
Po tom co Caru Michal několikrát za sebou porazil už to vzdala a vyhodila notebook z okna který se nějakým způsobem nerozbil, vrátil se zpět. Jenže když se vracel tak mrdnul Caru do hlavy takže spadla a mrdla se aj o zem. Když vstala tak šla napsat Michalovi jestli nechce jít na kebab.

Cara: ,,Michale? Nechceš jít na kebab? Mám kurva hlad a v lednici není jako vždy nic k jídlu :( Zajímá mě kdo mi zase tu ledničku vyžral. :(((

Michal: ,,Ok ale pod jednou podmínkou.....ten kebab mi koupíš ty."

Cara: ,, Vole co si myslíš? Že já někdy něco kupuju? Tsk tsk.... Však je tam všechny omračíme a kebab ukradneme.

Michal: ,,Okay tak já se jdu připravit."

Když Cara odložila iPhone 69 šla se převléknout do jejího Gucci oblečení. Potom co byla hotová nasedla do její létající Audi.

*Le time skip*

Michal's pov

Když jsem si dočesal své krásné vlasy, čekal jsem na Caru a mezitím jsem si sednul ke stolu a začal hrát minecraft. Z ničeho nic někoho slyším jak říká ,,Are you playing minecraft?.......I like ya cut g." a najednou cítím jak mě někdo mrdnul do hlavy. Díky tomu jsem se mrdnul i o stůl na kterém byla sklenička s vodou a můj notebook. Nečekaně se ta sklenička rozbila a voda z ní se vylila na můj notebook.
*Inhale and screams*,,AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Zatím co řvu tak mě Cara vezme a hodí mě do její létající Audi.

,,WOHOOO LETÍME. Vzala jsem aj pití ale to si necháme až na potom.*le doletí ke stánku s občerstvením. Když tam doletí oba dva vylezou z Audi a jdou ke stánku. ,, Já to objednám." Řekl Michal který je už u stánku. ,,Uh.... Can we get two boneless pizza, please?" Cara to uslyší a hned na to řekne. ,, Dneska na boneless pizzu nemám chuť. Chci kebab takže dva kebaby prosím. *Le koukne se na toho týpka. Přijde jí povědomí a když si z ničeho nic vzpomene kdo to je tak řekne ,, Jakub!"

,,Oh? You're approaching me?" *Řekne Jakub a na to hned od Cary následuje* ,, I can't beat the shit out of you without getting any Closer!"

,,Oho! Then come as close as you like!"

,,Oho! Then come as close as you like!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


To be continued

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 29, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Normal BookKde žijí příběhy. Začni objevovat