איך המשחק יעבוד.

208 10 32
                                    

למי שמכיר אותי, אני בדרך כלל לא אוהב לעשות משחקים רגילים, ואני אוהב להכניס את התבלין הקטן שעושה את ההבדל במשחק.

כאן זה עצם העובדה שהצלחה שלכם קבוצתית. כלומר שכולכם צריכים להצליח במשימה על מנת להחשיב אותה כהצלחה. כלומר שאם יש 4 מטרות לדוגמא, וחיסלתם 3, אך הרביעית הצליחה לברוח, נכשלתם. אם נגיד יש 9 שחקנים, ואחד מכם מת או נתפס, נכשלתם. וכו'...

בנוסף לזאת, אתם תצטרכו לעשות את המשימות בצורה הטובה ביותר, כלומר, שאני אקבע ציון לכל אחד מכם על פי הדרך בה הוא ביצע את המשימה (אני כמובן לא אגיד את הציון), כלומר ניקוד חיובי על דברים טובים, ווניקוד שלילי על פחות טובים שהוא עשה כמתנקש, והציון הכולל של כולכם יקבע את כמות הפריטים שתוכלו לפתוח בהמשך המשחק.

מה זה פריטים? טוב, בכל משימה תוכלו להתחיל את המשחק עם כמות פריטים בסיסית בהתחלה, וכאשר תגיעו לסך ציונים כלשהו, יפתח לכם פריטים שונים שיעזרו יותר במשימות הבאות. בהתחלה יהיו לכם רק מטבעות כפריטים שאיתם תתחילו, אך ככל שתתקדמו, תוכלו להשיג מיתרי חניקה, פותחני מנעולים ואפילו אקדח משתיק וכו'.ששוב, אותם תשיגו כאשר תגיעו לסך ציונים מסויים.

כמובן שבמהלך משימה תוכלו לאסוף פריטים מהסביבה שיעזרו לכם לביצוע המשימה (כמו להשתמש במטבעות כדי להשיג פחיות שתייה, להשיג ממחסן פטיש, להשיג אקדח משוטר (שאותו תצטרכו לעלף)) אך שימו לב שבסיום המשימה, הפריטים לא ישארו איתכם.

דבר נוסף, על מנת להשיג אקדח או מפתחות משוטר או איש תחזוקה, אתם לא תוכלו פשוט לגנוב לו אותו, אלא תצטרכו לעלף (או לחסל) אותו ולקחת את מה שתצטרכו.

על מנת לחסל מטרה, תוכלו להשתמש במגוון רחב של דרכים על פי דמיונכם (על גבול ההגיוני) או שתוכלו להשתמש בדרכים שלי - במהלך המשימות, אתם אולי תגיעו למצב בו תקשיבו לשיחה מסויימת שתעזור לכם להגיע לאחת המטרות, ותוכלו להיעזר במידע, ולפעול לפיה.

מספר המטרות יהיה תלוי במספר המשתתפים, ל-8 משתתפים יהיו לפחות 3 מטרות, ותצטרכו להתחלק לצוותים ולחסל מטרות (או ללכת כולם ביחד ולחסל כל מטרה לחוד, משהו שיהיה די טיפשי בעיני, אבל שיהיה). שימו לב שכאשר חיסלתם מטרה, תצטרכו לבקש רשות מצוות אחר לעזור להם לחסל מטרה אחרת, הדבר נועד על מנת למנוע מצב של "חזירות", וכדי שלא יקרה מצב בו משתתף אחד לוקח את כל ההנאה ומחסל את כל המטרות.

*הפרק הראשון יהיה משימה לכל משתתף לחוד, על מנת שתבינו יותר טוב את המשחק.

*במהלך המשחק אני גם אדריך אתכם ואביא לכם טיפים.

משחק תפקידים - העולם כנשקWhere stories live. Discover now