Helo!! Ben Zeynep,15 yaşındayım,lise son sınıf öğrencisiyim nasıl oldu hemen söylim biraz aq yüksek çıktı sonra bi sınava girdim ve simdi lise son sınıfa geçtim.😊
Şimdi okuldayım ,pek sevilmem çok bilmiş derler, defterlerimi toplarken defterden bir not düştü eğilerek aldım notta "Bukadar kısa giyiniyorsun ve çok güzelsi sana başkalarının bakması hoşuma gitmiyor ona göre giyin sevgilim" buneydi şimdi? Umursamadı ama benim eteğim sadece dizimden 1 karış yukarıdaydı çok kısa değildi!
Eve geldim babam hemen yanına çağırdı çantamı ve ceketimi yerine koydum, babamın yanına oturdum babam konuşmaya başladı "Zeynep, biliyorsun ki sen benim tek çocuğumuzsun ve bu aralar işler pek iyi değil ne olucağı beli değil her şeye ola bilir"
dedi ne alaka lan benle niye konuşuyor annemle neden konusmuyor doğru ya annem ölmüştü demi. Annem 2. kardeşimi doğururken öldü aynı zamanda kardeşimde.Babama sordum"Ne gibi şeyler baba?"Babam bi kaç dakika sustu ve "Zeynep, vakti gelince,umarım gelmez,öğrenirsin. Şimdi git derslerine çalış ve uyu" dedi bende "Tamam baba bana ihtiyacın olursa seslen" dedim ve odama çıktım kendimi yatağa attım.
Acaba islafmı etti ama durumu kurtarmaya çalışıyordu? Bilmiyorummm!! Öffff bee! Neyse, kalktım ve üstümü değiştirdim, derslerime oturdum. 3,4 saat sonra kalktım ve uyudum pencere açıktı çünkü soğuku seviyorum zaten yaz mevsimindeyiz.
Sabah saat 6 civarı bir kaç takırtı duydum. Gözümü açmak istiyordum fakat gözlerimde bir yük vardı sanki, zorla gözlerimi açtım etrafı incelerken bir şey gördüm!!😱
◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧◇
Arkadaslar ben bu hikayeyi kısa tutucam 4,5 bölüm gibi.