(2)maturita 🎓🎓

48 0 0
                                    

Stojím před zrcadlem a malují se. Dnes je můj velkej den. Nejdu se vdávat nebojte. Dneska končím střední školu a otevírají se mi dveře do budoucna. Znamená to že dneska maturují. Tak se těším. Ale mám zároveň i strach že nezmaturuji. Zrazu jsem zezadu zacítila objetí. Je to můj kluk Zach.
Zach:"hoň sebou. Všichni čekají na tebe"
Já:"promiň ale mě záleží na vzhledu"
Zach:"zajímavé je že když někam jdeš tak se fintíš jako kdyby jsi šla na rande a když jsi se mnou tak skoro vůbec se takhle nefintíš"dodal smutně. Má pravdu.
Já:"dobře tak teď to bude naopak. Přísahám"
Zach:"přísahaš?"
Já:"na všechno co mi je svaté"
Zach:"tak dobře"
Corbyn:"hele kde jste?čekáme na vás"řekl jeden z mých a zároveň Zachových kamarádů
Já:"vždyť už jdu"ještě jsem si na hlavu dala 🎓 a naposled jsem se na sebe podívala.
Já:"vypadám jak debil"
Zach:"vůbec ne. Sekne ti to"
Já:"děkuji"
Corbyn:"jdeme!"
Já:"už jdu"přišli jsme dolů kde jsme šli do auta. Museli jsme jít na dvou autách protože by jsme se nevešli. V prvním autě jsme šli já,Zach,Corbyn a Jonah a moje kamarádka Gwendolyn. V druhém autě šli Jack,Daniel,Gabbie,Lavender a Jessica. Přišli jsme před budovu kde se to má celé konat. Vystoupili jsme. Všimla jsem si všech profesorů a mých spolužáků. Ach jsem ráda že to končí. Moje jméno je Rachel Campbell. Je mi 19 let. Jsem z Washingtonu ale s tátou bydlíme v LA. Jsem "bad girl". Každý ve škole se mi klání. Kdo ublíží mě nebo někomu,na kom mi záleží zlomím mu vaz. Každý ze školy je můj kamarád. Nemám žádných nepřátelů. Dokonce jsem se stala miláčkem všech profesorů. Zahlédla jsem svého tátu.
Já:"tati"
Táta:"ahoj Rachel. Jak se cítíš jako maturantka?"
Já:"za první se těším že to už končí a za druhý mám strach"
Táta:"zvládneš"
Zach:"dobrej den pan Campbell"
Táta:"ahoj Zachu"
Zach:"jak se máte?"
Táta:"jde to. Andy se omlouvá že nepřišel"
Já:"proč?vždyť mi to slíbil a dokonce měl i letenku"
Táta:"já vím ale jeho turnaj se ještě víc prodloužil"
Já:"nevadí"Andy je můj nevlastní bratr. Nevlastní proto,protože moje máma když jeste nebyla s mým tátou a měla chlapa předtím tak s ním měla Andyho. Pak ale přišel na řad můj táta a s ním měla mě. Teď se s tátou rozvedli a ona je s Andyho tátou. Já jsi ji popravdě ani moc nepamatuji. Nechala mě tátovi když mi bylo pouze 3 měsíce. Od tý doby nejsem s ní v kontaktu. Sice mi pořád posílá žádost na Facebook ale já ji to odmítám. Jsem ráda že mám alespoň tátu. Zrazu ředitel začal.
Ředitel:"prosím všech maturantů aby se dostali do budovy"
Já:"tak já už musím. Vy přijedete pak?"
Táta:"jo pak nás zvou"
Já:"dobře tak já jdu"všech jsem objala
Táta:"zlom vaz"
Já:"děkuji"já,Jessica,Zach a  Gwendolin jsme šli do budovy. Přišli jsme do jedné síni kde jsme se vedle sebe postavili a čekali kým přijedou ostatní. Když už byli všichni v místnosti tak ředitel přešel na pár slov.
Ředitel:"před náma stojí naši budoucí maturanti. Třída 4. A. Chci vám poděkovat že jste přišli na naši školu. Bylo mi velkou ctí suplovat na vaši hodině. Celé 4 roky jste bojovali až jste to dobojovali sem. Do finále kde se ukážou jestli jste bojovali statečně. Přejdeme na výsledky. Je vás v třídě 28 a 6.z vás zmaturovali s vyznamenaním což tohle je poprvé. Nikdy tolik lidí nezmaturovali jako vy. První je holka. Je to moje nejoblíbenější žačka kterou jsem vždycky viděl usmívat se i když neměla dobrej den. Všichni ji znáte máte ji rádi a já doufám že se budeme potkávat i po škole a doufám že to vytáhneš výš než jsi vytáhla tady. Přeji ti do života jen to nejlepší aby se ti dařilo. Jestli pojedeš na výšku nebo ne stejnak budeš nejlepší žačka na škole. A jistě víte že tahle slečna byla i předsedkyní školy. Nebudu chodit kolem horké kaše a řeknu ji jméno. Jmenuje se........"panovala tady atmosféra. Vím že mluvil o mě protože všechno co řekl sedí na mě.
"Rachel Campbell"kluci a táta kteří stáli vzadu začali řvát a tléskat. Každý mi to přál. Přece jen jsem miláček školy a bývalá předsedkyně školy. Šla jsem k ředitelovi a on mi podal ruku.
Ředitel:"blahopřeji ti. Hodně úspěchů v životě"
Já:"děkuji vám"
Ředitel:"chceš říct ještě pár slov?"
Já:"můžu?"
Ředitel:"je to tvé"
Já:"děkuji. Takže v první řadě bych jsem chtěla poděkovat mým profesorům a mým spolužákům že ty 4 roky to se mnou vydrželi. Moc jsi to vážím že jste mi ze vším pomáhali. Mám vás všech moc ráda. Dál bych jsem chtěla poděkovat mému tátovi že mě od mala učil být vzorná a že ze mě udělal holku kterou každý miluje. A už vůbec jsem nedoufala že zmaturuji s vyznamenaním. Dál bych jsem chtěla poděkovat mým kamarádům kterých beru jako svých bratrů. Ještě bych jsem mohla děkovat kopu lidem ale to by jsme tady byli asi do rána ale ještě chci vzpomenout 4 lidí kteří jsou pro mě vším na světě. Jako první je můj kluk Zach kterému bych jsem chtěla poděkovat za všechno. Dále jsou na řadě moje kamarádky. Jessica a Gwendolin. Holky moje vám taky přeji aby jste zmaturovali. A poslední člověk je můj nejlepší kamarád Franco který mu to taky přeji. Děkuji vám za všechno a mějte se hezky"
Ředitel:"máme tady druhý místo. Tenhle člověk mě překvapil asi nejvíc protože když přišel na tuhle školu tak byl v učení úplná nula ale musím říct že tenhle poslední rok zabral a nakonec zmaturoval s vyznamenaním stejně jako Rachel. Je to.........."
Já:"budeš to ty"pošeptala jsem Zachovi
Zach:"ani nápad"
Ředitel:"Zachary Dean Herron"
Já:"já ti to říkala"
Ředitel:"klobouk dolů Zachu"
Zach:"děkuji. Vážně jsem tohle nečekal. Přál jsem to Jessice nebo někomu jinému.  Chci vám poděkovat všem. Nebudu tady jmenovat lidí podle jména. Ale moje obrovské děkuji patří nejvíc mým profesorům,spolužákům no nejvíc by jsem asi chtěl poděkovat mým rodičům že mi s tím pomáhali a taky mým dvom sourozencům Reese a Ryanovi že to se mnou zvládali. Samozřejmě nechci zapomenout ani na mých  kamarádů a na moje holku Rachel. Doufám že se s některými lidmi po škole ještě potkáme. Mějte se"pak ředitel ještě řekl jména Jessica a Gwendolin a ještě pár mých spolužáků. Bohužel Franco záviděl mě Zachovi a holkám že jsme zmaturovali s vyznamenaním a on ne. Pak jsme měli oslavu. Každý měl sám. Do nášho domu jsme šli já,kluci,holky a můj táta.
Já:"jdu se převléct"
Jessica:"já jdu s tebou"
Já:"pojď. Kde je Gwendolin?"
Jessica:"ona se už převlékla"
Já:"aha. Pojď"já jsem si dala dole roucho pod kterým jsem měla obyčejné bílé šaty.
Já:"jsem ráda že jsem jsi to dala dole. Už mi bylo horko"
Jessica:"já taky. Ukaž jaké šaty jsi jsi koupila"
Já:"tyhle"

Trust Fund Baby💝💝(Zach Herron)Why don't We Kde žijí příběhy. Začni objevovat