"Umire od ljubavi. Tako je neizdrživo voli. Umire za njenom ljubavlju. Za njom. Njenim pogledom. Dodirom. Usnama. Njenim dahom.
Zar ovaj čovek ne može na miru da voli i bude voljen? Zar da ceo život provede u patnji. Senci prošlosti. Napušten i sam sa sobom od detinjstva. Oseća se neželjen. Nevoljen. Nebitan.
On samo želi malo ljubavi i mira. Spokoja. Dodira. Njenog dodira.
Rekla mu je da joj ne prija. I sam zna da je lagala. U besu. Zbunjena. Povređena. Ni sama ne zna zašto.Zna da to što je rekla nije istina. Da ona ne može bez njega. Ali, on veruje rečima, rečima koje čuje u svojoj glavi. Rečima koje nisu ni izgovorene. Reči koje je on sam stvorio iz dešavanja njegove prošlosti. Reči koje mu niko nije ni tada rekao.
Plaši se. Plaši se i više nego pre. Da će je izgubiti. Kao što je i ranije gubio. A to nije želeo. Bio je samo dete. Tragovi na njegovoj duši su otvorili stare rane i boli. Suze mu oči. Moli bez reči.
U sebi.
Ne idi!
Već se okrenula. Ne zna da i nju sve boli. Srce nije otišlo ostalo je na tom mestu s njim. Telo joj se izgubilo iza zida. Čuo se lupež vrata.
Izgovorio je njeno ime. Jedva čujno.
Ne idi!
Stoji nepomičan. Jurnuo bi za njom. Ali noge su se odsekle. I sam zna. Stoji kao i pre. Kao mali dečak i gleda kako mu majka odlazi. Dok odlazi još jedna žena koju je voleo. Ona koju neizdrživo voli. Ovoga puta žena za koju bi umro.
Ali ne! On se ne pomera ni makac. Zakopao se u mestu dok mu jedna suza pada niz lice. Jedva skuplja snage i oslanja se na drveni sto. Hvata se za grudi. Boli kao otvorena rana. To srce napuklo nekoliko puta, sada je slomljeno. Uništeno.
Izgovara samo reči zašto i prestani.Bol je prostrujala njegovim telom.
Ona se neće vratiti.
Možda ipak večeras. Možda sutra. Možda je već kasno za to.
Kuća, sa toliko stvari, odjednom je ostala prazna. Kao i njegova duša.I svaki put nauči da voli ponovo, ali svaki put bol je sve veća.
Samo ovog puta je drugačija. Ovog puta je najgora.Smrtonosna.
Posle ove ljubavi je kraj. Više ničega nema... Njegovog srca nema... Njegove duše nema...Njega nema...
Ona se neće vratiti.
Ostao je ponovo sam."