༄𝐂𝐀𝐍𝐃𝐘

227 41 59
                                    

𝐬𝐞𝐨𝐮𝐥, 𝐤𝐨𝐫𝐞𝐚

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

𝐬𝐞𝐨𝐮𝐥, 𝐤𝐨𝐫𝐞𝐚

jimin keserű mosolyt vetve pillanatotta meg a jól kinéző finomságokat, melyek a cukrászda ajtajára voltak felmatricázva. tudja jól, hogy ő nem ehet ilyesmit, mivel egész fiatal kora óta cukorbeteg. ám ennek ellenére is eljött legjobb barátjával a közeli cukrászdába, hiszen egyrészt rég járt már ilyen helyen, másrészt pedig szerette volna, ha barátja jól érzi magát ezután a húzós iskolai hét után.

legjobb barátja, másnéven taehyung, izgatottan nyitotta le a fehér kilincsef, majd szintén olyan izgatottan rohant egyből a pult felé. amíg a fiú azon gondolkozott mit egyen, addig jimin mosolyogva figyelte a falon logó levedulákat, s az ajtó felé rögzített csengőt, mely meg is szólalt, amikor taehyung benyitott a helységbe.

jimin némán állt meg legjobb barátja mellett, aki már a harmadik süteményt választotta ki magának a kirakatból.

- és még abból a fehér, rózsaszín mázzal leöntöttből szeretnék egy szeletet - mosolyog taehyung.

ameddig taehyung a többi süteményt nézte, addig jimin a pult mögött álló fiút nézte, aki egy tálcára pakolta a kiválasztott süteményeket.

- nézd jiminie, itt van néhány cukormentes süti is - paskolta meg barátja fejét taehyung. - és egész jól néznek ki.

jimin kíváncsian hajolt a kirakathoz, s meglepődve figyelte, hogy tényleg volt néhány cukormentes sütemény.

a pult mögött álló kiszolgáló srác megállt taehyung süteményeinek pakolásában, majd inkább kíváncsian fordult jiminék irányába.

- csak nem cukorbeteg vagy? - pillant jiminre, aki alig láthatóan bólintott egy aprót a kérdésre. - nem kérsz esetleg az egyikből? - biccent fejével a mentes sütemények irányába.

- nincs nálam pénz - húzza be nyakát a fiú.

- hagyd csak. a barátod eleget vásárolt, tehát mondjuk, hogy ez a ház ajándéka - húzódik széles mosolyra a fehér hajú szája.

- oh, ezesetben akkor szeretnék egyet abból aminek eper van a tetején.

jimin kinézte magának azt a süteményt, ám azt nem gondolta, hogy tényleg az övé is lesz.

míg jimin a fehér hajú fiút vizsgálta szemeivel, addig taehyung egy béna viccet elsütve fizette ki a sütemények összegét.

jimin nem értette, hogyan állhat ilyen jól valakinek a fehér haj. a fiú bőre nem volt sokkal sötétebb mint haja színe, ám a kettő valahogy mégis nagyon eltért egymástól.

- köszönöm, yoongi - mosolyodott el jimin, amikor a fiú felé tolta a tálcát, s az azon lévő kiválasztott édességet.

- honnan?

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 02, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

𝗗𝗜𝗔𝗕𝗘𝗧𝗜𝗖 | 𝘆𝗼𝗼𝗻𝗺𝗶𝗻✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora