Headcanon - I.

6 1 2
                                    

/Jak by reagovali tvoji hoši na to, kdyby ti byla v noci zima. Spali byste ve stanu a venku by byla zrovna jedna z chladných a jasných nocí a tebe by to vytrhlo ze spánku./

Noctis
• Tento muž má sakra tvrdý spánek a většinou ho v noci nic neprobudí.
• Ale když ucítí, jak se třeseš ve svém spacáku, hned je plně při vědomí. Nesnáší, když tě vidí v jakémkoliv nekomfortu, ať už to je bolest či zima.
• Vaše oči se setkají a on se na tebe smutně usměje. Rozevře svůj spacák, ze kterého sálá jeho tělesné teplo.
• Netrvá dlouho, než k němu skočíš a přitulíš se k němu.
• "Aery, jsi jako led sakra! To mám ve spacáku Shivu?"
• Ty však jeho vzlyk nad teplotou tvého tělo nevnímáš. Jediné, co dokážeš v klidu vnímat je jeho sladká vůně a horko, které z něho sálá.
• Vaše nohy se jemně propletou, tvoje stehno mezi jeho mužnými stehny. Tvá hlava tiše odpočívá na jeho zvedající se hrudi.
• Ochranářsky dá kolem tvého pasu svojí paži a políbí tě do vlasů. Tebe však už pomalu přivítal potřebný spánek.
• "Miluji tě, princezno.", je to poslední, co slyšíš, než tě políbí tma.

Gladio
• Tenhle méďa taky nemá problémy s usínáním, i když mu chvilku trvá, než upadne do hlubokého spánku.
• Nejlépe se mu usíná, když tě má v náručích, nebo alespoň blízko.
• Přinášíš mu klid na duši a jenom ty ho dokážeš zkrotit. Naučila jsi ho, jak se vypořádat s emocemi, a jak si je nevybíjet na ostatních.
• V ten moment, co ucítí, jak se tvé drobné tělo třese, rychle se posadí a začne tě prohlížet.
• Když zjistí, že je ti zima, přitulí se k tobě a nejlépe si tě položí na sebe, aby tě mohl hladit po zádech a být ti opravdu blízko.
• Neustále by tě zasypával drobnými pusinkami na čelo, tváře a nos.
• Až uvidí tvůj červený obličej, z jeho hrudi vyjde hlasitý a upřímný smích.
• Jsi jeho anděl a udělá všechno proto, aby tě ochránil.
• Jakmile by uslyšel, že jsi konečně usnula a už se neklepeš, jemně by se s tebou otočil na bok a pevně tě objal.
• Zanedlouho by poklidně oddechoval s tebou.

Prompto
• Prompto je zaručený mazel. Vždycky toužil po upřímném doteku lásky.
• Měl neskutečné štěstí, když jsi se mu objevila v životě. Dala si mu hned smysl k jeho optimismu a dobré náladě.
• Jenom možnost probouzet se vedle tebe ho poháněla dál a dál.
• Prompto vždy usne přitulený k tobě. Jste si tak blízko, že byste se mohli dotknout čelem.
• Nemá moc tvrdý spánek, proto jakmile se tvé tělo začne třást, je hned vzhůru.
• "Copak, lásko? Je ti zima?"
• Jeho hlas je rozespalý, ale jeho oči jsou plné něhy, lásky a starosti.
• Hned by si tě přitáhl do spacáku a objal tě, lehce by byl nad tebou, aby ti mohl předat veškeré své tělesné teplo. Byl lehoučký a proto nebylo problém, když na tobě ležel.
• Pomalu by tě líbal na odhalené kůži, hleděl by do tvých očí, které miloval.
• Chtěl by tě mít, co nejblíže by to šlo. Jsi jeho královna, a proto udělá všechno proto, aby jsi byla spokojená.
• Když by si byl jistý, že jsi dostatečně zahřátá, pevně by tě objal a broukal by ti tvou oblíbenou, pomalou písničku.
• Pomalu by tě ukolébal, ale přesto by nepřestával. Usnul by až tehdy, když ukolébal sám sebe, hlavu položenou na tvém rameni.

Ardyn
• Ardyn má hrozné problémy s usínáním. Temné noční můry ho pronásledují hned, jak zavře těžké oči.
• Ale od té doby, co jsi přišla do jeho života, nemá s usínáním takové problémy. Horko tvého tělo a tvá jemná vůně je všechno, co potřebuje, aby se uklidnil.
• Přesto však dohlíží, aby jsi usnula první, než usne sám.
• Proto, jakmile uvidí, že je ti zima, přesune se hned k tobě a lapí tě ve svém spacáku.
• Pořádně tě v ní zakuklí a pak tě pevně obejme. Jedna jeho noha bude pevně přes ty tvé. Udělá z vašich těl jakýsi sandwitch.
• Hladil by tě po vlasech a šeptal ti sladká, poetická vyjádření lásky, které by byly přímo od jeho velkého srdíčka.
• Hladil by tě po tváři jeho velkým palcem a pak by tě sladce políbil na rty.
• Jsi jeho život. Nedokázal by jít dál bez tebe, protože jsi ho zbavila té hrozné bolesti, kterou musel tahat na bedrech.
• Oba byste usnuli najednou, myšlenkami ve snovém světě, kde jste měli zrovna picknick.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 30, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Paradise on EosKde žijí příběhy. Začni objevovat