„Jsi vyvolená. Tvůj život se změní, " slyším říkat ženský hlas ve svém snu. Potom vidím útržky dvou postav, stojících před lesem. Jedna z nich je malá žena s hnědými vlasy a v krátkých bílých šatech. Na zápěstí se ji leskne tetování se znakem, který nepoznávám. Naproti ní stojí mužská postava v černé kápi. Ženina tvář vypadá velmi odhodlaně. Za to mužův škodolibý úsměv značí, jako kdyby tento souboj měl vyhrát. Ona zaútočí první. Zaujme bojový postoj. V její ruce se vytváří ohnivá koule, kterou po něm hodí. Muž v černé kápi se ohnivé kouli vyhne, ale kousek jeho pláště ožehli plameny. Žena neváhá, otočí se dokola a v náručí se jí objeví voda ve tvaru koně. Jedním švihem vypustí vodního koně, jenž zaútočí na protivníka a smočí ho. Protivník se směje a máchá rukama. Jako by říkal, to je všechno? Znovu vytvoří vodního koně a ten ho smočí. V mužově tváři se zračí zlost. Už toho má asi dost. Za to ona ne. Dělá nějaké pohyby rukama a před ní proudí vzdušná spirála, která vypadá jako mini tornádo. Najednou muž zamrzne v ledovou kru. Rukou nataženou před sebou, žena vyvolává ze země liánu, jenž se kolem jeho těla obmotává. Na jejich rtech se objeví vítězný úsměv, ale ten vzápětí vystřídá šok s bolestí zároveň. Do nohy ji udeří kousek ledu a ona padne k zemi. Muž se dostal ze svého vězení a na ženu posílá dvě elektrické koule. Mezitím se vzpamatovala a vyhýbá se jim. Okem zachytí další kouli, kterou muž poslal, ale té se nestačí vyhnout a do hrudi dostane elektrický šok. V křečích padá na zem. Muž přibíhá s koulí v ruce k ženě, aby ji zasadil poslední ránu.„ Ne!" vykřiknu.
ČTEŠ
Vládkyně živlů
FantasySedmnáctiletá Bella si myslela, že se bude o letních prázdninách jako obvykle nudit. Ale v tom zavolá prababička, že za ní musí okamžitě přijet. Od návratu domů je zmatená. Dostala od ní dárek, který se neobešel bez podivných slov. Má si někdo pro n...