Město bouře

521 31 7
                                    

Letěli jsme kočárem se Spikem do Města bouře.

"Ty vole, tady se píše, že ten pohřeb máme úplně zadarmo. Chápeš to? ZADARMO!" řekne.

"Já umřu se mnou, ty umřeš se mnou a...." nedokončí větu, protože ho přeruším.

"Hele mlč už jo? Není tam taky něco o tom úkolu, jako co máme za úkol?" Zeptam se.

"No, aby ses tu zabydlela, musíš si udélat nějaký přátele."

Vystoupili jsme z kočáru a Spike zvolá: "Hele čum támhle někdo jde ty vole!" (Pinky Pie)

Zkus jí třeba pozdravit nebo tak něco" řekne Spike.

"Ehh....čus" řeknu.

"Uuuuuaaaaaa!!!!" Zařve a uteče.

"Ty sis zase usral, že jo?" Zeptám se Spika.

"Joo" prohodí smutně.

Šli jsme směrem k nějakému domu s jablky.

"Musíš sehnat něco na nějakou kalbu. Takže jako první je jídlo" řekne Spike.

"Bacha!" Zavolá někdo za náma. (Apple Jane jestli se to píše jinak tak sorry)

Kopla do stromu a z něho spadly jabka přímo do kýblů.

"Čus, já jsem Twilight a...." ani jsem nestihla dokončit větu a začala mi třást kopytem.

"Čau já jsem Aplle Jane, máš ráda jabka já mám moc ráda jabka, chceš vidět co z nich vyrábíme?"

"Nasrat"

"Tak jo ukážu ti to" zasmála se a přivedla nás ke stolu s nějakýma hnusnýma dortama.

"Mrtě kuchyně začiná!"

"No tak tady se nenažeru" řeknu.

"Ná, zkus to" řekne a strčí mi do huby jabko.

"Je to kurevsky dobrý, co? Zeptá se.

Já to jen vyplivnu a nějaký malý poník se na mě smutně podívá.

"Sorry, ale je to fakt sračka" řeknu mu.

Tak jsme šli se Spikem dál.

"Já vím že ti to moc nechutnalo, ale ostatním to snad bude chutnat. Takže jídlo máme" odšktne v pergamenu.

Najednou mě sejme poník do bláta. (Rainbow Dash)

"Bacha kam šlapeš, pche, troubo" odsekne.

"Rovnou si na tebe něco zkusím, počkej tady" a najednou se přiřítí a udělá kolem mě duhu a rázem jsem suchá. Ale jsem zase celá rozcuchaná.

"Řikám tomu: Ou jé!"

"Si ze mě děláš prdel?" Zeptám se a ona se jen zasměje.

"Hele, moc mě neser nebo ti rozbiju hubu" řeknu.

"Jó jasně"

"Chceš to vidět?" Zasměju se. Ona však začne lítat po obloze a nohama rozkope všechny mraky někam do prdele.

"Tím chci říct, moc mě neser nebo ti takhle nakopu prdel." Zasměje se a odletí.

"No tak, další je dekorace." Řekne Spike. Mířime směrem k malému ozdobenému zámku.

Tak a je tu další kapitola! :D Doufám, že dáte aspoň jeden vote a koment :( Ale někdo to asi čte tak zatím čus!
Clary

My Little Pony-ParodyKde žijí příběhy. Začni objevovat