7:00 p.m.

29 7 0
                                    

Το ξυπνητήρι χτυπούσε σαν τρελό και όσπου να συνέλθω το φώς του ήλιου επεφτε πάνω μου και με τυφλωνε!

Ys " πωωω πάλι πρωί πρωί...τα νεύρα μου!" Έχω μόλις συνέλθει από το σοκ στον ύπνο μου αλλα μια περίεργη αίσθηση έχει μείνει ακομα!

"Μπαμπάς; Δεν έχω πει ποτε αυτή την λέξη!" Σκεφτόμουν.

Χαζεψα για λιγο προσπαθώντας καταλάβω αλλά που τέτοια τύχη.. κοίταξα το κινητό μου και έχουν περάσει 5 λεπτά. Άνοιξα την βρύση και ερυξα κρύο νερο πάνω στο πρόσωπο μου μπας και ξυπνήσω.

"Αααχχχ...'' αναστεναξα μόνη μου στο μπάνιο.

Εδώ και 2 εβδομάδες με άλλαξαν σχολείο γιατί λέει δεν μπορούν να ανεχτούν άλλο την συμπεριφορά μου.. Χα! Ναι καλά..
Λες και η lia ήταν καλύτερη ας πουμε..
Θέμα χρόνου είναι να την καταλάβουν. Αυτή τα κάνει όλα και βρίσκουν άλλοι τον μπελά τους. Τέλος πάντων..πολυ ασχολήθηκα μαζί της. Υποτίθεται το θεμα έληξε και αυτός που 'τιμωρήθηκε' είμαι εγω όπως πάντα.
Στο καινούριο σχολείο έχω παρατηρήσει ότι υπάρχουν πολλές ψωναρες! Χα..κακο αυτό γιατι κι εγώ κάπως ετσι είμαι. Οι καθηγητές είναι ξυπασμενα άντερα αλλα έχω ένα χρόνο ακομα...ενταξει θα με αντέξουν.
Η ώρα περασε και σε 10 λεπτά παίρνω το λεωφορείο. Έβαλα..

Πήρα τα κλειδιά μου και έφυγα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήρα τα κλειδιά μου και έφυγα.

Στην τάξη

"Όχι σαν τα ζώα ρε παιδιά!.. ενας ένας!"

"Πωω κυρία πρωι πρωι μες στα αυτιά μουυ"

"Καλημέρα"

Ο καθένας ήταν στην κοσμάρα του. Εγώ στεκόμουν έξω από την ταξη φορώντας την κουκούλα μου και περίμενα να μπουν οι υπόλοιποι για να παωκθ εγώ μετά. Δε μου αρέσει να συνοστηζομαι. Συνήθως με πιάνει κρίση άσθματος οπότε περιμένω.

"Όχι ρε -"

"Τι συνέβει?" Ακούστηκαν δύο γνωστές φωνές που ερχόντουσαν από τον διάδρομο.

"Δεν έβαλα την κολωνια μου!"

"Θα σου δώσω τη δικιά μου ρε"

"Μα χτες την πείρα..." παραπονέθηκε στον φίλο του.

Φυσικά και δεν άργησα να καταλάβω ποιός ήταν..

Ys 'Kim Seokjin, ο δημοφιλής του σχολείου, τον θέλουν όλες και είναι γνωστός για τα γεννεωδορα φιλιά του. Πάντα περιποιημενος και δεν τρώει ποτέ στο σχολείο για να μην πάρει κιλά από τα βουτιρα και της σοκολάτες του κυλικείου. Σήμερα ξέχασε την κολωνια του και νομίζει ότι θα βρει συγγένεια με ασβους! Καλά δεν τα λέω;'
Τον κοίταξα και ήταν έτοιμος να εκραγεί από το κακό του! Τον ξέρω 2 εβδομάδες και τρελαίνομαι να του σπάω τα νεύρα! Είναι ότι καλύτερο όταν από ψωνάρα ξαφνικά νευριάζει.

Jin "Καλημέρα και σε εσένα Yungsoo. Πώς είσαι;"

Ys "καλά μωρέ...σε καμαρώνω !"

Jin "άρχησες το δούλεμα πάλι;"

Ys " όχι. Αυτό με έπιασε μολις σε είδα!"

Jin "ωραία...Πες του τώρα να σε αφήσει και πάμε στην τάξη"

Ys "καλά βρε..μη νευριάζεις..." είπα πονηρά κάνοντας τον να θυμώσει κι άλλο.

[...]

Στο 5ωρο είχαμε κενο και έτσι έκατσα κάπου ήσυχα. Λαβαινω ένα μήνυμα στο κινητό μου. Είναι από τράπεζα.
Μάλλον θα ανανέωσαν την κάρτα μου. Ωραία... Θα παω να πάρω κάποια πραγματάκια αργότερα.
Φωνές και γέλια ακουγόντουσαν από απόσταση. Ο jin και η παρέα του είναι πάλι με όλα τα κοριτσάκια και κάνουν βλακείες... Πφφ νευριάζω μόνο που τους βλέπω!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝕿𝖍𝖊 𝕱𝖆𝖑𝖑'𝖘Where stories live. Discover now