Ik lag heerlijk te slapen tot ik wakker werd gemaakt door het geluid van mijn telefoon.
________________________________
Jungkookie.Jungkook
Hey yn, wil je vandaag
wat doen ?Yn
Ja sure .Jungkook
Yayy zullen we naar
het nieuwe cafe gaan ?Yn
Is goed ! Hoelaat ?Jungkook
Euhm 2 uur ofzo ?Yn
Okayy!
________________________________Ik legde mn telefoon weer weg en maakte me klaar.
Na dat ik mijn make-up had gedaan en me had aangekleed pakte ik mn tas en stopte er wat boeken en schriften in want ik had nog wat huiswerk.
(Wat je aan had ☟︎)Ik liep het huis uit en ging naar het cafe toe waar Jungkook al op me .
Heyy hoe gaat het ?
Vroeg Jungkook toen ik naast hem ging zitten.
Ja goed met jou ?
Goed hoor, hey zullen we wat huiswerk maken ik moet nog die presentatie afmaken.
Oh ja is goed.
Ik pakte mn laptop uit mijn tas en we hielpen elkaar een beetje.We waren al een tijdje aan het werk tot er iemand naar ons toe kwam.
Hey.
Een lange man met prachtige bruine ogen en krullend haar stond naast me en glimlachte lief naar me.
Hey.
Sorry dat ik stoor maar, ik zat bij het raam en in kon het niet helpen maar naar je te staren, je bent zo ongelofelijk mooi.
Zei hij met een glimlach.
Ik bloosde en lachte lief naar hem.
Mag ik misschien je nummer ?
Ja tuurlijk !
Ik pakte mn telefoon en we wisselde elkaars nummers uit en we zeiden gedag.
Ik legde mijn telefoon weer neer en zag jungkook met een grijns naar me kijken.Wat is er ?
Girrrlll hij is cute !!!
Drink je koffie.
Zei ik lachend.We waren net klaar met ons huiswerk en
Jungkook liep met me mee naar huis.
Hey je moet wel met hem op date he !
Kook ik weet zn naam nog niet eens.
Oke maar ik kom wel op jullie bruiloft ja !
We prate nog wat veder tot we bij mn huis waren.
Bedankt kook doei !!
Doeidoei !
Hij zwaaide nog voor ik het huis in liep.Ik liep naar de badkamer toe en trok wat comfortabele kleren aan.
(☟︎☟︎☟︎)Ik lag op mn bed wat Netflix te kijken tot ik een melding van mijn telefoon hoorde.
________________________________
???Hey ik ben Taehyung.
Van het cafe.Oh hey !
Mijn naam is yn.Je hebt echt een
Prachtige naam yn.D-dankjewel.
Dit komt een beetje uit
de lucht vallen maar, zie je
Toevallig
Iemand op dit moment ?Nee niemand, jij dan ?
Nee ik ook niet maar
Hopelijk binnenkort wel
iemand.O-oh wie dan ?
Jou 😏
Oh smooth hahaha.
________________________________Ik en Taehyung hebben de hele nacht gepraat,
Hij vertelde me over zijn nieuwe baan als leeraar en ik vertelde hem dat ik nog wel op school zat maar hij is best jong we verschillen maar een paar jaartjes.Ik kan hem maar niet uit mn hoofd krijgen, ik heb hm maar een keer gezien maar hij zag er zo charmant en liet uit hij is echt zo leuk.
YOU ARE READING
My Hot Professor.
FanfictionYn zit op de middelbare school als er op een dag een nieuwe biologie leeraar komt, iedereen op school praat over hem maar Yn boeit hem niet zo veel en dat vind hij zo leuk aan haar.