Zondag 6:45
*biep...biep....biep*
Goeiemorgen dagboek,
School is helaas weer begonnen. Heb er nu al geen zin meer in, maarja...
Ik zit in de klas met Mila en een ongelofelijke hunk! Hij heet James
en is onwijs knap. Toen ik vanochtend door de gang liep, stond hij bij zijn kluisje. Ik liep langs hem... En toen gebeurde het! Hij zei tegen me "hey, jij bent hier toch nieuw in de eerste klas?"
Ik zei ja en zei dat ik naar mijn klas toe moest, omdat ik anders de toets zou missen. Ik liep dromend over ons volgende gesprek door de gangen.
Kun je het je voorstellen dagboek?
Dat ik gewoon met de lekkerste jongen van school heb staan praten? Tientallen meiden zijn waarschijnlijk jaloers op me... Niet dat ik veel vriendinnen heb sinds ik hier op deze school zit.
Helaas vindt iedereen me maar een verwend nest. Ik wil dat dat anders wordt dagboek, ik wil ook bij de meiden horen die populair zijn. Dan heb ik misschien meer kans bij James. Of vindt hij mij nu ook al leuk?
Nou ja, ik zit gelukkig wel nog bij Mila in de klas. Mila is sinds de peuterspeelzaal al mijn allerbeste vriendin, daarom vind ik het fijn dat ze bij me in de klas zit. We zitten samen in de pauze's te praten over jongens en over andere typisch meiden dingetjes.
Sommige jongens en meisjes lopen dan langs ons en zeggen tegen Mila dat ze niet met me om moet gaan. Maar het enige wat Mila doet is een middelvinger opsteken en gewoon gezellig met mij doorkletsen :)
Soms loop ik op school alleen door de gang, omdat Mila bijvoorbeeld ziek is.
Dan word ik uitgelachen en uitgescholden. Daarom heb ik een dagboek. Daar kan ik al mijn gevoelens en geheimen in kwijt en ik weet dat je het nooit door zal vertellen. Morgen hebben we voor de eerste keer gym.
Aangezien ik pas een week op deze school zit.. Heb ik er best veel zin in.
Hoe zal de gymdocent er uit zien?
Zal hij knap, lelijk, lief, boosaardig zijn. Of zal hij heel groot of heel klein zijn.
Morgen zal ik hem zien en zeker even een kleine update hier in jou schrijven dagboek. Naast gym hebben wwe morgen ook weer gewoon normale vakken.. helaas.
Ik heb daar helemaal geen zin in, waarschijnlijk word ik toch weer gepest. Ik zou heel graag een eigen YouTube kanaal aan willen maken, maar daar ben ik te onzeker voor.
Ik ben bang dat klasgenoten me zullen pesten, omdat ze het geen leuke video's vinden. De meeste mensen op YouTube krijgen ook wel een paar haatreacties, maar die trekken zich er niks van aan (zou ik ook moeten doen).
Ik weet niet eens wat voor video's ik moet maken.. Fashion,beauty,lifestyle of wat dan ook. Ik kan het ook samen met Mila doen! Helaas kan je niet praten dagboek, anders had ik met jou die video's gemaakt ;)
Straks vindt James het ook helemaal niks.. Dan kan ik het wel vergetne tussen hem en ik :( Weetje wat? Ik ga eerst maar eens naar andere mensen kijken op YouTube en dan maar eens kijken naar een eigen kanaal.
Inmiddels is het al weer 10 voor 10. Het is zondag (morgen school), maar van schrijven word ik best moe.
Ik denk dat ik maar eens ga stoppen en
Morgen middag maar verder schrijf, dan natuurlijk met een heel nieuw avontuurtje van school.
Hou van je dagboek X
Cindy (de brugpieper :p)
JE LEEST
Leven van een brugpieper
Teen FictionWelkom in het dagboek van mij, Cindy Steward (de brugpieper) Ik ben 13 jaar en hier schrijf ik dagelijks in wat er allemaal gebeurd in mijn leventje sinds ik op de middelbare school zit.