ilk görev

344 7 1
                                    

Incirlik hava üssü/Adana

03:29

Sakin bir yaz gecesiydi... Teğmen gökhan o gece alarm reaksiyon nöbetindeydi. Kulübede oturup kahvesini yudumluyordu ve cırcır böceklerinin seslerini dinliyordu. Aniden klübenin telefonu çalmaya başladı. "Kahretsin, yine ne var?" diye düşündü. Söverek ahizeyi kulağına koydu.Arayan filo komutanıydı.
"Gökhan, kahretsin hava sahamızda belirlenemeyen bir uçak var. Hemen kıçını kaldır ve geldiği yere dönmesini sağla!"
"Emredersiniz komutanım!"

Ahizeyi sertçe yerine koydu.

"Off, yine mi?"

Askıdan aldığı kuşamını giymeye koyuldu. 2 dakika sonra uçmaya hazırdı. Masadan kaskını alıp çantasına koydu. Kulübeden koşarak fırladı. Hangara ulaştığında nefes nefese kalmıştı. Hangara geldiğinde bakımcı astsubay yanına geldi.

"Komutanım gerekli bilgiler burada, buyrun."

Elindeki defterleri ve haritayı uzattı.

"Teşekkürler!"

Defterleri alıp tulumuna bağladı. Hemen merdivenden tırmanıp kendini kokpite attı. Çantasından kaskını çıkarıp kafasına geçirdi. Son kontrolleri yapıp Kanopiyi kapadı.

"Hayalet-4'ten Totem-1'e taxi izni istiyorum. "

"Totem-1'den Hayalet-4'e taxi izni verilmiştir."

Teğmen motorları çalıştırıp ruleye başladı. 3 tonluk koskoca mig-29 Yıldırım hızıyla piste geldi.

"Totem-1 kalkış izni istiyorum."
"Hayalet-4 kalkış izni verilmiştir, hava trafiği açık."

Teğmen motorlara tam güç verip, afterburner'i (motorlara extra yakıt verme) devreye soktu. Hızla pistten fırlayıp tayyaresini Asuman (gökyüzü) ile buluşturdu.

Gece AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin