Shawnův pohled :
Mohlo být kolem páte hodiny ranní. Musel jsem vstávat kvůli přípravě na své první turné. Máme vyjíždět za dvě hodiny. Vstal jsem a šel jsem si udělat tousty. Dosnídal jsem, převlékl se a vzal jsem na pár minut ještě do ruky kytaru, abych chvíli trénoval. Po 20 minutách jsem kytaru odložil, abych projel sociální sítě a přidal připomínku na dnešní turné. Chci, aby okolí vědělo, že se něco chystá. Uznávám, že jsem se svojí hudební kariérou teprve na začátku. Snažím se ale, aby se počet mých fanoušků postupně zvyšoval. Vzal jsem si mobil, kytaru, tašku s věcmi, svačinu a vyrazil z domu. Po dvou hodinách cesty jsme dorazili na místo. Vydali jsme se s mým managerem a zbytkem štábu připravit si vše potřebné. Zašel jsem do šatny, abych dojedl zbytek svačiny, trošku zklidnil nervozitu a pak se vydal rovnou na stage. Vím, že už je skoro čas na zahájení turné. Poprvé jsem vyšel před celý dav. Rozhlédl jsem se a když jsem viděl kolik tu je lidí, tak jsem byl dost překvapený. Po koncertu si lidé začali chodit pro podpisy, přišlo jich sice jenom pár ale i to je úspěch. Jako poslední přisla mladá a pohledná slečna,která měla krásné, dlouhé a tmavé vlasy. Zadívaly se na mě dvě překrásně hnědé oči a první co mě napadlo bylo ( Jak se jmenuje?). Na sobě měla oranžový crop-top a riflové šortky s bílým páskem.
Stály jsme tváří v tvář a první co ze mě vypadlo bylo: ,,Ahoj jak se jmenuješ?" usmál jsem se. Zadívala se na mě s úsměvem a odpovídá: ,,Ahoj jsem Jessica Black." Chvíli jsme na sebe koukali, dal jsem ji podpis a tím naše konverzace skončila. Po podepisovani a focení jsem se vydal do hotelu Decision. Na recepci jsem se zeptal na svůj pokoj a s věcmi jsem se vydal k pokoji. U čísla 321 se zastavím, když v tom se otevřou dvěře od pokoje 322 a nimi projde Jess. V hlavě mi proběhne (Tu holku bych poznal kdekoliv).
Taková kratší první kapitolka ale snad se bude líbit. Budu ráda za vaše názory. Přeju vám všem krásný zbytek pátečního dne.
ČTEŠ
Aftertaste
Fanfiction- On se zamiluje - Ona ho zradí -Ona ho bude chtít zpět - On se přes ní dostane - Ona zjistila ,že je nenahraditelný -Ona je nešťastná a zlomená bez něho