Днес е сряда след сутришната ми рутина потеглих към училище с голяма амбиция защото първия ни час беше с госпожа Линтермур. Обичайно с Марко се засякохме и предложи днес след часовете да бъде нашия общ ден, аз разбирасе се съгласих. Вече бяхме стигнали и часа започна.
-Зравейте млади магьосници днес ще ви прочета правилника за магьосник.- каза г-жа Линтермур нашата класна.
Основното беше, че трябва да пазим тайната си за наша безопасност, и че сме едино цяло и винаги трябва да си помагаме. Тези думи ми дадоха още повече смелост и в края на часа отидох при нея.
- Извинете, госпожо имате ли време да поговорим- казах аз малко плаха
- Да
Междувлемено класа се разлеляше на две групи и всяка тръгваме към стаята си.
- Забелязах, че класа е разделен на две групи освем в учебните часове, а и социално.
- Да това е нормално Наки, но до следващата година само най-силните ще издържът и този проблем няма да съществува. - Каза тя със студен глас
Тези думи съсигурност ме притесниха, но не ме отказаха.
- Но госпожо до тогава пропъста между нас ще е твърде голяма, а и знаете ли как ненапредналите биват убочавани господина им заспива веднага след начолот на часа, как да напреднат.
Госпожа Линтермур ме погледна ядосано и каза:
- Нямаш право да говориш така за никой учител, а какво предлагаш да ви слеем в една група ли?
- Да!
- Това е пълно безумие знаеш ли колко безпорядак създават ненапредналите ученици и колко трудно се наблюдава такава група, те ще бъдат опасни за себе си, имат още много да се учат както на теория така и на отговорност .
Госпожата беше права, самия аз бях сгрешил в часа по отвари, ами ако имаше още 14 ученици като мен можеше някой да вземе случайно грешна съставка и госпожата да не види, резултата може до бъде много опасен.
След кратко размишляване казах:
- Права сте госпожо Линтермур, но това не означава че няма решение. Наприем всеки ден след училище да имаме още 1 бонус час като физичко, летература, изобрезително, музища нещо леко така че едновременно до си почиваме, опознаваме и забавляваме. Все някой от учителите трябва да има някое интересно хоби, и да ни провежда часовете.
След кратко се замисли госпожата каза:
Добре ще представя идеята ти на директора, но да знаеш, че не всички учители ще са съгласни да се расейвате с други часове. Тока че прегответе се за дебат. Довиждане
- Довиждане
Госпожа Линтермур тръгана
А в мен устана някаква буца, дебат срещу учителите това звучи страшно. Бързо се запътих към часа си по магии за да се расея малко.
И така часа започна аз обичайно седвах до Никол, Марко и Габи.
-Здравей те ученици аз съм господин Юли за тези, които не помнят. Днес ще научим как да оголемяване малки обекти пред вас
са ябълките от миналия път освем при Марко, да се надяваме днес да не е гласен.
Цялата група се засмя и си припомних забавни моменти от вчера. Магията беше много сходна на тази за смаляване само си придставяш как ябълката расте, успях да я смаля и оголемя няколко пъти преди учителя да започте да проверява. Когато дойде при нашата група, всеки се справи.-Ура най накрая голяма ябълка- каза доволно Марко и класа се разсмя
След училище се събрахме на двора за да определим днес кой с кого щеше да бъде. Аз бях с Марко, Кевин с Габи и Дени с Никол. И така с Марко щяхме да се приберем за малко и веднага след това щяхме да се видим поне имаме общ път. Но освем да се опозная с Марко щях да му разкажа за предстоящия дебат надявам се да може да ми помогне.
YOU ARE READING
Вълшебна любов
RomanceТова е история за любовта и магията и колко си приличат . Главният герой отива в училище за магия, където се влюбва в красиво и умно момиче. Всичко върви много добре, преди да се появят завистта и многото препятствия пред живота на героите. Разбе...