Bolum#13 Blazer Savaşı

414 12 3
                                    

Blazer adı canavarlar yolumu kestiler CEHHENEM çöküyordu Ya burdan çıkacaktım yada cehhenemde ölüp kalıcaktım hemen fikir üretmeye başladım kılıcımı sırtımdan çektim ve 1 blazerın kafasına fırlattım ve biri gitti kaldı 3 ü hemen tırmanışa geçtim duvarlardan yürüyerek atladım adetta bir ninja gibiydim duvarlarda düz gidiyordum ama bunun sebebi duvarların çökmesiydi ve sonunda kazmamı aldım elime ve bitane blazere zıplayarak kafasına soktum sonrada kazmamı kafasından çıkartım arkamdakine sapladım 3üncüyede tekmeyi vurdum oda düştü ve duvarlara tırmanarak kaçmaya çalıştım ve başarılıda oldum cehhenem portalından eve döndüm eve giderken düşündüm babamı ceheneme hapis ettilerse annem ve arkadaşlarım neredeydi acaba diye düşündüm ama bu soru kafama çok takılıyordu düşünmeden edemiyordum rüyamdada uzay gibi biyerdelerdi sanki hiç var olmamış bir ülkeydi yada bir gezegendi bununda üstesinden gelicektim ama.... 

eve vardığımda zırhımı çıkarıp biraz dinlendim yaklaşık 6saat kadar uyandığımda canavar sesleri duyuyordum kapımı açıp bakıyordum ama net göremniyordum çünkü daha uykum vardı sesler kesilince geri yatağıma gittim uyudum ama bu sefer daha güçlü bir ses geldi sanki ateş atarmış gibiydi ama uyanmadım burnuma ateş kokusu geldi bende noluyor dercesine uyandım evim yanıyordu hemen kovayı alıp evden fırlayarak nehire giddip biraz su aldım eve gellene kadar ev yanmıştı çoktan hemen kovayı fırlatıp evdeki eşyaları kurtarmaya çalıştım tek kurtara bildiklerim zırhlarım ve ekipmanlarımdı hemen aklıma uzakta güney doğu tarafındaki köylüler geldi oraya gidecektim ve yolla koyuldum....

minecraft maceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin