Başım aşağı şekilde yürüyordum sahil kenarında.Hava çok soğuktu üşüyordum.Tabi salak olduğum için mont bile almadım.Mutsuzdum niye bilmiyorum.Hayatım o kadar iğrenç hale gelmişki aynada kendime bakmaya utanıyorum.Düşüncelerimden ayrılıp kafa mı kaldırdım.Kaldırımda bir kız oturmuş ağlıyordu.Galiba onunda hayatı benim hayatım kadar anlamsız ve ızdıraplıydı.Yanına gittdim kaldırımda oturdum.
My:niye ağlıyorsun?Sorunun ne?
Yn:ailem trafik kazasında öldü.Suçlusu benim ben
Diye bağırdı bağırmaktan ve ağlamaktan boğazı kurumuş kısık sesiyle.
My:Neden kendini suçlu hissediyorsun?Belki sen sebep olmamışsındır?
Yn:Evet ben sebep olmadım.Kendimi suçlu hissediyorum çünki o larla gitmedim gidemedim....
My:Belki onlar seni bu dünyada bir melek olarak bıraktılar.
Dediğim şeyle bana döndü.Çok masum ve tatlıydı.Çok ağlamıştı gözlerinden belli oluyordu.Hafifce burnunu çekti.Ağlayarak başını göğüsümün üzerine koydu.Ellerini bana sarıp
Yn:Sence ben bir melek ola bilirmiyim?
Diye sordu kısık çıkan sesiyle.
My:Tabiki ola bilirsin ama ağlama.Çünki melekler ağlamaz hep gülerler.Ve ailenin mutlu olmasını istiyorsan gülümse.Onlarda burda olsaydı eminim gülmeni hattda kahkaha atmanı isterlerdi.
Yn:Gerçekten mi?
My:Gerçekten
Yn:Çok teşekkür ederim beni teselli ettdiğin için.Ilk kez bu kadar iyi hiss etdim kendimi.
My:Bir şey değil.Bu arada ismim Min Yoongi ama istersen Suga diye bilirsin.
Yn:Bende (isminiz) tanıştığıma memnun oldum.Suga ismin kadar şekersin
Dediği şeyle kızardım elimi kafama götürdüm kaşıyarak
My:Teşekkür ederim
Yn:Sen kızardın mı? Ilk defa bir erkeğin iltifat ettiğimde kızardığını gördüm
My:Evet.Bu arada kalacak bir yerin var mı?
Yn:Evet var Ninemle ve halamla kalıcam.Onlar bakıcakmış bana.
My:Iyi o zaman akşam olmadan seni evine bırakayım.
Yn:Tamam olur
Yola koyulduk.Ben sadece onu izliyordum.Çok güzeldi kumral bir kızdı.Kahverengi gözleri siyah kısa saçları gülümsemesi beni benden almıştı.Sanki ona aşık olmuştum bu olamazdı dimi? Swag Suga aşık olamazdı.Ama olmuşdu bile.Ben artık Swag Suga değil Soft Suga olmuştum.Bunları düşünürken onun evine gelmiştik.
Yn:Seni bir daha göre bilecekmiyim?
My:Kaderde varsa elbet bir gün görüşürüz yine
Gülümsedi tam gidecekken geri dönüp bana sarıldı.Ellerimi beline doladım.Kokusu beni sarhoş etmişti bayılacak gibiydim.Kollarını çekti gülümseyip gittdi.Bense hala orda sarhoşlar gibi duruyordum.
❤Evet aşkolarım bu benim yeni kitabım.Okuyup oy verirseniz sevinirim❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Softie~MYG~
Fanfiction~Keşke bir pamuk şeker olsaydım.Her kes beni sevseydi.Ama pamuk şeker bitince üzülürsün tıpkı benim hayallerimin bittdiği gibi~