Voľná Hodina

18 1 47
                                    

Toto sa stalo v treťom ročníku keď sme mali mať náboženstvo.
Nebudem tu hovoriť pravé mená iba iniciálky. A tam kde bude že hovoria a budú tam iniciálky to znamená že ho/ju nazval/a alebo oslovil/a.

(Baba do ktorej bola v tedy polovica chalanov) EP: Chalani nechodte dolu.
(Debil s ktorým som sedela) MS: Ale ticho.
(Celkom fajn chalan ktorý je ku mne aj  tak zlý a všetci ho voláme Bebeto) SD: No do riti ja počujem kroky na schodoch (všetci chalani prebehli na svoje miesta)
(Triedny jednotkár ktorý celé dni hráva Among us alebo Fortnite) SB: Ja mám takého zlého tušáka-
(spolužiak ktorý je strašne malý a preto ho voláme Fazuľka a má aj tik tok kde sa volá Fazboy) MM: SB nestaraj sa im do toho. Ak chcú mať poznámky tak nech behajú po škole.
(najvyšší chalan ktorý si na mna zasadol a vraví mi že čítam ako kosačka a to kôli tomu že som sekala pri čítaní a to len v 2. ročníku) AK: Fazuľka čo tam chceš ísť ty?
MS: Bebeto ideme sa kuknúť na schody že či ide? (v tedy bolo už 9:05 a hodina nám začala 8:40 a končí 9:25)
(chalani zbehli dole až ku riaditeľni)
(Bff 1) VZ: Hej EM (ja) zahráme si piškvorky?
Ja: Okj
(Bff 2) DK:Baby môžem sa pridať?
VZ: Ano a zahráme si obesenca.
Ja: Ale ja píšem (napísala (ale namiesto písmen čiarky ale to viete ak hrávate obesenca) som Učka je asi preč.)

O 5 min
MS:Do riti Benito to načo si tak dupal?
SD: Drž hubu
A do konca hodiny sme boli ticho ale chalani furt behali dole schodami.

Po hodine
(Najhoršia a najprísnejšia učka na škole) NU: Tretiaci a vy ste boli celý čas sami?
(My) Baby: Áno
NU: A vy neviete že pani riaditeľka není v škole?

A takto sme sa stali mini legendami na škole. Ale vlastne sme stále pretože nás je najviac (26) a potom sú piataci ktorích je 23.
Koneeeec
Ďakujem za každý koment a hovorím že môj vek nebudem zverejňovať ak to nebudete chcieť ale vám to bude tak u prdele a zbytočné. Tak zatiaľ bajbaj😘.

Niečo O Mne Where stories live. Discover now