8.

325 10 0
                                    

Nadechla jsem se a vykročila do školy. Ve třídě jsem si sedla na své obvyklé místo a čekala jsem než začne hodina. Když v tom jsem zaslechla rozhovor mých dvou spolužaček. ,,Já se budu hlásit na UA" pronesla moje spolužačka která má tak trochu zvláštní vzhled. Kůži má růžovou, stejně jako vlasy. Na hlavě má taky růžky. Jmenuje se Mina Ashido a její quirk je kyselina. Je celkem sebevědomá a celkem hodná, ale neřekla bych že jsme moc velké kamarádky. Určitě se na UA dostane je chytrá a hlavně odvážná. V tom momentě zazvonilo a v tom momentě do třído vstoupila učitelka. ,,Dobrý den, žáci" ,,Dnes bych s vámi chtěla mluvit o přihlášení na střední školu. Mám tady pár případů které bych moc ráda doporučila na UA" v tom momentě si mezi sebou všichni začali špitat. Jsem si jistá že doporučí. Když učitelka začala číst jména, kterých bylo opravdu pár, překvapilo mě že jsem nezaslechla Minino (Omlouvám se nevím jak to skloňovat)  jméno ,,A nakonec... YOU". Já ? Ona řekla že mě doporučuje ? To je užásný, pomyslím si. Po konci hodiny jsme ve třídě zůstali tři které doporučila. ,, YOU chtěla by jsi jít na UA ?" zeptá se mě učitelka. 

Co odpovíš:

1. ,,Ano moc ráda !"(str.5.)                           2. ,,No spíš ne.."(str.9.)


My hero academia- GameBookKde žijí příběhy. Začni objevovat