Baekhyun's Diary
Hâlâ hatırlıyorum, Aralık ayının üçüncü gününü, senin kazağını giymiştim
Senin üzerinde durduğundan daha güzel durduğunu söyledin bana
Sadece senden ne kadar hoşlandığımı bilseydin keşke
Ama senin önünden geçerken
Gözlerini izliyorumBaekhyun günlüğün sayfasına yazdığı her kelime de gözünden bir yaş döküyordu.
Park Chanyeol, bu göz yaşlarına değer miydi? Ona olan aşkını hiçbir zaman fark etmemişti, üstünden bir yıl geçmişti ama Baekhyun bu olanları hâlâ unutamıyordu... Her seferinde onları birbirini öperken ya da onun sweatini giyerken gördüğünde kendinden daha çok nefret ediyordu.
Niçin beni öpmek isteysin ki?
Ben onun yarısı kadar bile güzel değilim
Ona kazağını verdin, ama sadece bir kumaş parçası
Ama sen ondan daha çok hoşlanıyorsunBir kez daha kırık olan boy aynanın karşına geçmişti, her gün rutin olarak yaptığı gibi ama kendi bedenini istemeden de olsa her gördüğünde kalbindeki parçalar aynı ayna gibi parçalara ayrılıyordu.
Baekhyun son cümleyi de yazdıktan sonra Chanyeol'ün evinin önüne gelmiş, günlüğü onun geç fark edeceği bir yere koymuştu.
Tekrar kendi evinin önüne geldiğinde bir süre aynanın karşısında çıplak üstü ve altındaki şort ile dizlerini kendine çekip izlemişti, o bunları hak ediyor muydu? Dizlerinin üzerinde hareket ederek aynanın önüne geldi ve çatlak, bazı yerleri tamamen kırılmış olan aynaya yaklaştı. Aynadaki bedeni iyice süzdü, yine gözünden bir damla düşmüştü eline aldığı ayna parçası ile kendine çizikler atmaya başladı.
Aynadaki görüntüden tatmin olur bir şekilde gülümsedikten sonra daha fazla ağlamaya başlamıştı, sadece daha güzel olmak ve Chanyeol'ün onu sevmesini istemişti..
Büyük olan ayna parçasını eline aldıktan sonra son nefesini vermiş ve gözlerini kapatmıştı.
Chanyeol günlüğe ulaşmış ve okumuştu, o gün Heather ile ilişkilerine son verecek büyük bir kavga yaşamışlardı ama neye yarardı ki?
Günlüğün sonuna geldiğinde arasından bir cd düşmüştü, üzerinde C kalp B yazıyordu. Chanyeol her şeyin farkına vardığında fazla uzakta olmayan Baekhyun'un evine varmış ve sertçe kapıyı çalmıştı, açan olmadığında arka bahçeye gitmişti. Açık olan bahçe kapısından içeri girip odaya girdiğinde yerde kanlar içinde yatan küçük bedeni gördüğünde gözleri dolmuştu, yanına gelip eğildiğinde elini tutmuştu ama tuttuğu küçük eller hem soğuk hem de içinde kesikler vardı. Chanyeol bağırırcasına ağlarken yerdeki bedenin göğsüne alnını yaslamıştı, defalarca özür diliyordu ama bu özürlerin onu getirmeyeceğini biliyordu.
Ben ölürken o seni etkisi altına almıştı