BÖLÜM 1: Bilgilendirme

48 8 2
                                    

DANTİAN: Arkadaşlar dantian midenin altında bulunan evrendeki chi enerjisini çekip depolamanızı sağlayan bölgedir. Bu bölge kişinin (8) yaşına geldikten sonra oluşturabileceği bir organdır. Bu organı oluşturabilmek için kişinin evrendeki chi enerjisini çekip bu bölgede yoğunlaştırması lazım.

MERIDYENLER: İnsanlarda (20) meridyen bulunur (3)'er tane kollarda (3)'er tane bacaklarda (1)'i alında (1)'i boğazda (3)'ü göğsün ve karnın ön tarafında (3)'ü göğsün ve karnın arka tarafında bulunur.
Meridyenler evrendeki chi enerjisini dantiandan alarak chi damarlarına yönlendirir bi nevi vücutun yardımcı depoları gibi bir şey olur.

CHİ DAMARLARI: Vücutun enerji yollarıdır bu damarlar meridyenlerden gelen enerjiyi tüm vücuta aktarırlar.

MEDİTASYON: İnsanlar meditasyon pozisyonundayken evrendeki chi enerjisini önce dantiana alır daha sonra dantiandan meridyenlere ve oradan sonrada enerji damarları arayıcıyla tüm bedene aktarılır
(Büyülü yaratıklar meditasyon yapamaz onlar evrendeki chi enerjisini uykuda alır )

ELEMENTLER: Toplamda (10) adet element vardır bunlar
Hava
Su
Toprak
Ateş
Karanlık
Aydınlık
Uzay
Zaman
Doğa
Zihin
Bu elementler yetişimcilerin evrendeki güçleri kullanmasında fayda sağlıyor.

TÜRLER:
İnsanlar
Melezler
Melekler
İblisler
Şeytanlar
Troller
Devler
Periler
Doğa elfleri
Kara elfler
Cüceler
Orklar
Kaynak canavarları ( kaynak canavarları tıpkı insanlar gibi seviye atlayıp teknik kullanabilen canlılardır. Bu canlılar sıradan hayvanlara göre daha güçlü canlılardır. İnsanlar kendilerinden yüksek seviyeli kaynak canavarlarına saldırmayı pek tercih etmez. Genellikle ödül avcıları gibi gruplar bu tür avlara çıkmayı tercih eder. Enselerinde bulunan bir kaynak kristali onların enerjilerini taşır. Öldürüldükleri zaman iki cm boya bir cm ene sahip bu kristali alan insanlar onları yutarak içlerindeki enerjiyi özümseyebilir ve seviye atlaya bilirler. Gerek canavarı öldürmeye çalışırken gerekse kristalin içindeki enerjiyi özümserken seviye atlatnılabilir )
Elementaryuslar (Elementlerden oluşan canlılar )

PARA BİRİMİ:
100 bakır - 1 gümüş
100 gümüş - 1 altın
100 altın - 1 elmas
1.000 elmas - 1 yakut
10.000 yakut - 1 siyah altın
1.000.000 siyah altın - 1 elementyum
(Ortalama 4 kişilik bir ailenin aylık geliri 25 gümüştür)

ALEMLER:
(1-50) Beden Âlemi
(50-100) Ruh Âlemi
(100-150) Bilge Âlemi
(150-200) Mistik Âlemi
(200-250) Yeryüzü Âlemi
(250-300) Gökyüzü Âlemi
(300-350) Gezegen Âlemi
(350-400) Galaksi Âlemi
(400-500) Evren Âlemi
(500-600) Kâinat Âlemi
(600-700) Yarı Tanrı Âlemi
(700-800) Düşmüş Tanrı Âlemi
(800-900) Tanrı Yardımcısı Âlemi
(900-1000) Tanrı Âlemi
(1000-5000) Baş Tanrı Âlemi
(5000-♾) Yaratıcı Âlemi
(Arkadaşlar her alem atlamak için o alemin sıfırıncı seviyesinden birinci seviyesine geçmek lazım)
(Arkadaşlar âlemler kendi içlerin de seviyelere ayrılırlar (0-1-2) kolay (3-4-5) orta (6-7-8) zor (9-10) zirve

SINIFLAR:

Savaşcı ( Evrendeki enerjiyi bedenlerini geliştirmek için kullanan canlılardır. Yakın dövüşlerde iyidir, uzaktan gelen saldırılara karşı enerji ile savunma yapabilirler. Büyülü yaratıklar bu sınıftadır.)

Büyücü ( Enerjiyi dışarı çıkara bilen ve o enerjiyi saldırmak gibi faaliyetlerde kullana bilen canlılardır. Uzak mesafelerde ne kadar iyi olsalarda yakın mesafe savaşlarında bir o kadar zayıftırlar. Büyülü yaratıklar büyücü olamaz.)

Avcı ( Avcılar sessiz avlanan büyücü ve savaşçı karışımı yetişimcilerdir.)

Ruh Avcısı (öldürdüğü canlıların ruhlarını kullana biliyor ve onların şekillerine girebiliyor.)

Kara Büyücü (Lanet ve ölüm büyüleri yapabilen büyücülerdir.)

Ak Büyücü (Şifa iyileşme ve aydınlık büyüler yapabilen büyücülerdir.)

Necromancer (yani ölü dirilten)

Efsunger (Adından da anlaşılacağı gibi efsunlar yapabilen büyücülerdir.)

Simyacı (Simyacılar şifa hapları seviye hapları veya iksirler gibi şeyleri hazırlayabilen kişilerdir.)

Yaratık Terbiyecisi (Hayvanlar Kaynak Canavarları gibi canlıları ehlileştirip kullanabilen kişilerdir.)

Element Ustası (tüm elementleri kolaylıkla kullanabilen kişilere denir.)

Kopyacı (belli bir süreliğine rakibin hamlesini ve tekniğini yapabiliyor.)

Şekil Değiştiren (Gördüğü herşeyin ve herkesin şeklini alabilen kişilerdir. Yalnız güçlerinin belli bir süresi vardır seviye atladıkça bu süre artar.)

TEKNİK SEVİYELERİ:(Teknikler kendi aralarında (♾)seviyeye ayrılır)
Çöp
Standart
Uzman
Dahi
Süper Dahi
Canavar
Tanrı
Yaratıcı

BOYUTSAL EŞYALAR AÇIKLAMA:
(Boyutsal eşyalar uzay ve zaman uzmanları tarafından yapılan depolama eşyalarıdır bu eşyaları kullanmak için kendi kanınızdan bir damla damlatmanız gerekiyor sonra içine koymak istediğiniz şeyi boyutsal eşyanın içine girdiğini düşünün boyutsal eşyanın içindeki şeyleri görmek için enerjinizi içine aktarın daha sonra gözlerinizi kapatın gözlerinizi kapattıktan sonra zihninizde belirecek boyutsal eşyanın içindeki bir şeyi çıkarmak için yine o şeyin çıktığını düşünün boyutsal eşyalara canlı bir şey koyamazsınız ama öldükten sonra koyabilirsiniz) (boyutsal eşyanın ana merkezi ortasındaki boyutlar arası taşdır)

BOYUTSAL EŞYALARIN DEPOLAMA ALANI VE RENLERİ:
Beyaz: 1 metre küp
Sarı: 10 metre küp
Mavi: 100 metre küp
Turuncu: 1 km küp
Lacivert: 10 km küp
Kırmızı: 100 km küp
Siyah: 1000 km küp

BOYUTSAL EŞYALAR:
Boyutsal Yüzük
Boyutsal Kolye
Boyutsal Bileklik
Boyutsal Küpe
Boyutsal Kemer
Boyutsal Kese
Boyutsal Çanta
Boyutsal Silah Parçası

FORMASYONLAR: Koruma alanı ışınlanma platformu sessizlik alanı gibi büyüsel yapılara formasyon denir. Formasyon yapmak için formasyon parşömenine sahip olmak gerekir. Her ayrı bir formasyon için ayrı bir parşömen gerekir.

KRALLIKLAR:

EJDERHA KRALLIĞI

ANKA KRALLIĞI

KRAKEN KRALLIĞI

ASLAN KRALLIĞI

KAPLUMBAĞA KRALLIĞI

BOZKURT KRALLIĞI

PERİ KRALLIĞI

CÜCE KRALLIĞI

GOBLİN KRALLIĞI

ORK KRALLIĞI

ELF ORMANI

KARANLIK ORMAN

DEVASA MAĞARALAR

TROL KÖYLERİ

CENNET

CEHENNEM

MELEZ KÖYLERİ

KUANTUM ORMANI

SİYAH DAĞ

MİLENYUM ORMANI

KRALLIKLARIN ŞEHİRLERİ:

ASLAN KRALLIĞI
( ASLAN ŞEHRİ,
ÇİTA ŞEHRİ,
KAPLAN ŞEHRİ,
PUMA ŞEHRİ,
JAGUAR ŞEHRİ )

EJDERHA KRALLIĞI
( ALTIN EJDERHA ŞEHRİ,
BUZ EJDERHASI ŞEHRİ,
KARA EJDERHA ŞEHRİ)

ANKA KRALLIĞI
( VERMİLİON ŞEHRİ,
ANKA ŞEHRİ,
ALTIN KARGA ŞEHRİ)

KAPLUMBAĞA KRALLIĞI
( KAPLUMBAĞA ŞEHRİ,
TEMBEL ŞEHRİ,
ORNİTORENK ŞEHRİ )

BOZKURT KRALLIĞI
(BOZKURT ŞEHRİ,
ORMAN KURDU ŞEHRİ,
DAĞ KURDU ŞEHRİ )

(Diğer krallıklar tek krallık olduğu için şehirleri yok)

EVRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin