Minik bir şey söyleyeceğim;
Lian, Çincede lotus çiçeği demek. Lotus çiçeği ise sonsuz yaşamı simgeler.
Bir de, yorum yapmanız çok hoşuma gidiyor, yaparsanız çok sevinirim🥺🤧💖
Hatam varsa affola
İyi okumalar~
Telefonu kapatıp yatağa attım. Yanlış sipariş getirmek ne demek oluyor Tanrı aşkına! Ne kadar sorumsuz insanlar var. Sinirle soluyup ayağa kalktım. Açmak üzere olduğum paketi poşetine geri koydum. Zaten dağınık olan saçlarımı daha dağıttım. Oldukça yorucu bir gün geçirmiştim. Delicesine açtım. Ve gerizekalı sorumsuz insanlar yüzünden siparişim karışmıştı. Titreyen telefonumu elime aldım. Jongin'den mesaj geldiğini görünce girdim.
Kim Jongin
Sehuşuumm
Naber benim minik civcivim
Nasılsın
Keyfin nasılSikik sikik konuşma lan puşt
Ne var
Ne istiyorsunKim Jongin
Şerefsiz
İltifat da edilmiyor sana
AptalBu iltifat değil
Yağcılık
Söyle hadi
Ne istiyorsunKim Jongin
Pazar günü
Meşgul değilsen eğer
Nöbetimi sen alır mısınÇok nazik sordun amk
SlflgksllakfkgKim Jongin
Pardon
Yanlışlıkla olmuş o
LalflslsşsçsaşrlÇok şerefsizsin
Ama neyse ki iyi çocuksun
Alırım nöbeti
Ama nedenini söyleKim Jongin
Anamlar çağırdı
Ablamlar gelecekmiş pazar günü
Çocukları çok özledimDaha iki hafta önce gelmedi mi ablanlar
Ne çabuk özlüyorsun sen deKim Jongin
İki hafta lan
Az mı iki hafta
Gayet uzun bir süre bence
İki haftada köpek gibi özledim veletleriHisterik bir kahkaha attım. Özlemek nedir bilmiyordu bu çocuk. Bilmesine de gerek yoktu. Lanet şey çok can yakıyordu çünkü. Derin bir nefes çektim içime.
Köpeksin zaten
GkslflgkdKim Jongin
Esprine sıçim Sehun
Pazar günü sen de tamam mıTamam tamam
Kapı çalınca telefonu kapatıp kapıya gittim. Koridordan geçerken aynadan üstsüz olduğumu farkettim. Omzumu silkerek devam ettim. Kurye de alışmıştı artık.
Kapı kulpunu tutup açtım kapıyı. Kurye nere-
Luhan?
Derin bir yutkunma bıraktım. Neydi bu şimdi? Olduğumda yerde çakılı kalmıştım. Sanki aniden yer çekimi artmış gibi telaşla kapı kulpuna tutundum. Gözlerini gözlerimden çekmiyordu. Şaşırmış bir yüz ifadesi vardı yüzünde. Dolduğunu hissettiğim gözlerimi kırptım. Aynı dikkatle bakıyordu gözlerime. Derince bir nefes aldığını farkettim. Ve iki dudağını araladı.
"Sehun..."
Kapıyı çarptım hızla. İsmimi ondan duymak kulaklarımı tıkamıştı. Altı yıl sonra ismimi ondan duyan kulaklarım başka ses duymak istemiyormuşçasına tıkanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHY?! |ASKIDA|
FanfictionLuhan altı yıl sonra kızı Lian ile Kore'ye geri döner. Arkadaşlarının kabullenmesi basit olmuştur fakat Sehun'un içinde altı yıllık kocaman bir öfke vardır. Luhan Sehun'un altı yıllık değişimiyle büyük bir afallama yaşar fakat düzeltmek için çokça u...